تبیان، دستیار زندگی
کودکان ما آن چیزی نمی شوند که ما می خواهیم، بلکه چیزی می شوند که ما هستیم...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش مادران کلاس اولی

کودکان ما آن چیزی نمی شوند که ما می خواهیم، بلکه چیزی می شوند که ما هستیم.

همایش مادران کلاس اولی

نخستین روز آغاز سال تحصیلی، یکی از خاطره انگیزترین روزها است. کلاس اولی ها این روز را هرگز فراموش نمی کنند و والدین با آگاه سازی و زمینه سازی مناسب نقش مهمی در شیرین ساختن این خاطره دارند.
فضای مدرسه حتی برای آن دسته از دانش آموزان کلاس اولی که تجربه آموزش در مهد کودک یا پیش دبستانی را داشته اند، ممکن است عجیب یا هولناک به نظر برسد. رویارویی با افزایش ساعت درس، تغییر فرم لباس، کلاس های بزرگ تر و زیاد شدن تعداد دانش آموزان، برای کلاس اولی ها غیر منتظره است.
اما خوب است والدین قبل از بردن دانش آموز کلاس اولی خود به مدرسه با نحوه آماده سازی دانش آموز برای حضور در محیط جدید آشنا باشند.
در همین راستا اولین همایش مادران کلاس اولی به همت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و کارشناسان محترم، خانم ها خانی (کارشناس ارشد روان شناسی تربیتی) و زندیان (دبیر پایه اول دبستان)، در روز 14 شهریور ماه از ساعت 9 صبح الی 12 در سالن کنفرانس موسسه تبیان برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت حضور در این همایش می توانند با پر کردن فرم ثبت نام و پرداخت مبلغ 10 هزار تومان در همایش حضور یابند.
همایش مادران کلاس اولی
همایش مادران کلاس اولیعلاقمندان می توانند هزینه حضور در همایش را به شماره حساب 0109290428000 و یا شماره کارت 6037991899508794 به نام موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بانک ملی ایران،شعبه بلوار کشاورز واریز نمایند و برای تایید نهایی تصویر فیش واریزی را به آدرس ایمیل koodak@tebyan.com و یا به شماره فکس81202428 -021 ارسال نمایند.
همایش مادران کلاس اولیدر صورت عدم دسترسی به ایمیل و فکس، عزیزان می توانند تصویر فیش واریزی را برای مدیریت کانال تلگرام کودک و نوجوان تبیان به آدرس koodaktebyan@ ارسال نمایند.
همایش مادران کلاس اولیعزیزانی که تمایل به آوردن فیش واریزی در روز همایش دارند نیز امکان پذیر است.
همایش مادران کلاس اولیبرای تکمیل فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید.
عزیزان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش تماس حاصل فرمایند.
شماره تماس: 81202203-021
کانال کودک و نوجوان تبیان

koodak@tebyan.com
بخش کودک و نوجوان تبیان- تهیه: فهیمه امرالله
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.