تبیان، دستیار زندگی
متاسفانه رشد گروه های تروریستی کشور ما را نیز با تهدیدهایی مواجه کرده و قطعا کار وزارت اطلاعات و وزارت خارجه بسیار سخت است چون . . .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تروریست در مرزهای ایران

متاسفانه رشد گروه های تروریستی کشور ما را نیز با تهدیدهایی مواجه کرده و قطعا کار وزارت اطلاعات و وزارت خارجه بسیار سخت است چون . . .

بخش سیاست تبیان

تروریست، داعش، اخبار داعش، گروه تروریستی داعش، تهدیدات امنیتی، اطلاعات، وزارت اطلاعات، مرز ایران

برای بررسی عملکرد وزارت اطلاعات پیش از همه چیز شرایط امنیتی حاکم بر منطقه باید مورد توجه قرار گیرد. خصومت هایی که دولت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس با جمهوری اسلامی ایران دارند، در ابعاد خارجی و برنامه ریزی هایی که همین قدرت های خارجی در داخل کشورمان دارند مورد توجه است.

سراسر منطقه ما، از افغانستان و پاکستان تا عراق و ترکیه دچار مشکلات امنیتی هستند و متاسفانه رشد گروه های تروریستی کشور ما را نیز با تهدیدهایی مواجه کرده و قطعا کار وزارت اطلاعات و وزارت خارجه بسیار سخت است چون علاوه بر رصد مسائل امنیتی در منطقه و جهان، باید کشور را نیز در آرامش نگه دارند.

کشورهایی همچون عربستان سعودی در منطقه نیز وجود دارند که بی پروا و علنا اعلام می کنند قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند.

از ابتدای انقلاب با جنگ تحمیلی و فعالیت های تروریستی منافقین، ما همواره در معرض تهدیدهای اینچنینی قرار داشتیم که در ادامه و در سال های اخیر نیز در اقداماتی وقیحانه دست به ترور دانشمندان هسته ای ما زدند بنابراین وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) همیشه آمادگی لازم در جهت مقابله با این مشکلات را داشته و دارند و با بیداری بسیاری از این تهدیدها را پشت سر گذاشتند.

دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی سه ضلع هوشیاری نظام هستند که باید با همکاری با یکدیگر شرایط با ثباتی در کشور فراهم کنند. در عین حال تلاش هایی که برای خنثی سازی فعالیت های تروریستی در کشور در چند ماه اخیر انجام گرفت و به دستگیری عوامل تروریست ختم شد قطعا نمونه ای از عملکرد هوشیار این دستگاه ها است.

کشورهایی همچون عربستان سعودی در منطقه نیز وجود دارند که بی پروا و علنا اعلام می کنند قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند و در کنار منافقین قرار گرفته اند که این موضوع مسئولیت سنگینی را بر عهده دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور قرار میدهد.

ما خودمان باید با هوشیاری کامل به فکر امنیت داخل کشورمان باشیم که دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی خوشبختانه این آرامش را با عملکرد مثبت خود به مردم دادند و احساس امنیتی که در حال حاضر در جامعه وجود دارد، مثال زدنی است.


منبع : خبرآنلاین

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .