تبیان، دستیار زندگی
ملی پوش وزن 85 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی در بازی های المپیک 2016 ریو گفت: با وجود همه تلاش هایی که کردم به مدال نرسیدم و شرمنده مردم شدم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخلاقی:قبل از المپیک گفتم خداحافظی می کنم

ملی پوش وزن 85 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی در بازی های المپیک 2016 ریو گفت: با وجود همه تلاش هایی که کردم به مدال نرسیدم و شرمنده مردم شدم.

بخش ورزشی تبیان
title

حبیب اخلاقی پس از شکست مقابل حریف آلمانی و حذف از بازی های المپیک گفت: خیلی دوست داشتم حالا که قصد خداحافظی از کشتی را داشتم با یک مدال المپیک این اتفاق انجام می شد اما چقدر حیف که هر چقدر تلاش کردم نشد.
دارنده دو مدال برنز جهان درباره این که خداحافظی اش از دنیای قهرمانی قطعی است گفت:قبل از بازی های المپیک هم گفته بودم تحت هر شرایطی بعد از این رویداد بزرگ از کشتی خداحافظی خواهم کرد و مطمئن باشید اگر مدال طلا هم می گرفتم این کار را انجام می دادم.
اخلاقی با اشاره به داوری عنوان کرد:در رقابت های کشتی گیران ایرانی داوران بدون توجه به این که کدام کشتی گیر مهاجم است نوبتی به دو فرنگی کار پوئن و اخطار می دادند که مقابل حریف آلمانی این اتفاق باز هم رخ داد و با وجود این که من حمله می کردم از روی نوبت اخطار دوم را دادند تا خیلی راحت و با نتیجه یک بر یک مغلوب شوم،در هر صورت رقابت ها تمام شد درست است من شرمنده مردم و کادر فنی شدم اما باور کنید روی تشک هیچ چیز کم نگذاشتم.
منبع:خبرگزاری باشگاه خبرنگاران


این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .