تبیان، دستیار زندگی
ویژگیهای خانواده منسجم و پایدارچیست؟ چگونه با نداشتن خواستگار مناسب کنار بیاییم؟ چه عواملی باعث خاموشی جنسی در مردان میشود؟ با این گیاهان، انرژی مثبت را در زندگیتان بیشتر کنید. با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات تا پاسخ این سوالات خود را بیابید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرکانس مثبت زندگی

ویژگیهای خانواده منسجم و پایدارچیست؟ چگونه با نداشتن خواستگار مناسب کنار بیاییم؟
چه عواملی باعث خاموشی جنسی در مردان میشود؟ با این گیاهان، انرژی مثبت را در زندگیتان بیشتر کنید. با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات تا پاسخ این سوالات خود را بیابید.

فرآوری:سارا سرکمری- بخش زندگی تبیان
خانواده

ویژگیهای خانواده منسجم و پایدار
تلویزیون با پخش فیلم های مختلف به بیننده الغا می کند که خانواده با وجود مشکلات گوناگون، مستحکم و پرانرژی اند و در کنار هم به راحتی زندگی می کنند. اما در دنیای واقعی چنین خانواده هایی را کم مشاهده می کنیم. ولی این گونه نیست که خانواده های دنیای واقعی مستحکم نیستند و به راحتی با بروز یک مشکل ساده ازهم گسسته می شوند.

چگونه با نداشتن خواستگار مناسب کنار بیاییم؟
اگر خواستگار مناسبی در خانه شما را نزند، چه کار می کنید؟ آیا در و پنجره های خانه را به روی زندگی با تمام زیبایی های شگفتش می بندید و به امید سوختن دل روزگار به حالتان، زانوی غم بغل می گیرید؟ یا سعی می کنید درهای جدیدی را رو به زندگی باز کنید؟

عوامل خاموشی جنسی در مردان
بسیاری از مردانی که از بی‌میلی جنسی شکایت می‌کنند، وقتی با دقت بیشتری بررسی می‌شوند، گاه به اختلال جنسی هم‌زمان دیگری مبتلا هستند. به‌عنوان نمونه، مردانی که به ناتوانی جنسی و اختلال در نعوظ دچار هستند، در صورتی که برای درمان آن اقدام نکنند، به تدریج میل و رغبت خود را به روابط زناشویی از دست می‌دهند

ایده های جالب برای یک پارک
پارک ، در کشور ما به محلی برای استراحت و تفریح  گفته می شود، در شهرهایی که آپارتمان هایی به اندازه ی یک قوطی کبریت، ساکنین شهر را در آغوش گرفته، پیدا کردن یک وجب زمین سبز و یک درخت در تمام کوچه، چیز عجیبی است

شرط ازدواج، زندگی بدون بچه

شاید شما هم دیده باشید بعضی از آقایانِ خواستگاری را که با یک شرط عجیب برای ازدواج قدم پیش می گذارند: «شرط بچه دار نشدن در طول زندگی مشترک». شاید هم صابون این جور خواستگاری ها به تن خودتان خورده باشد. با این خواستگارها که اغلب هم از موقعیت اجتماعی و اقتصادی متوسط به بالایی برخوردارند، چه کار باید کرد؟

با این گیاهان، انرژی مثبت را در زندگیتان بیشتر کنید
بعضی از گیاهان نه تنها در زیبا و چشم نواز کردن اطرافمان عالی عمل می کنند بلکه به ما کمک می کنند تا محیط مان را پراز انرژی مثبت کنیم و در عین حال هوا را نیز تصفیه و پاک می کنند. بسیار خوب است که برخی از این گیاهان خاص را در خانه داشته باشیم و محیط مان را زیبا و تمیز و پراز انرژی مثبت کنیم.





مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.