تبیان، دستیار زندگی
معاون فرماندار نهاوند گفت: روابط عمومی ها به عنوان معتمد مردم عملکرد اداره ها را بدور از هر گونه بزرگ نمایی به اطلاع مردم برسانند تا آنان در جریان فعالیت های انجام شده قرار گیرند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی ها عملکرد اداره ها را به صورت واقعی اطلاع رسانی کنند

معاون فرماندار نهاوند گفت: روابط عمومی ها به عنوان معتمد مردم عملکرد اداره ها را بدور از هر گونه بزرگ نمایی به اطلاع مردم برسانند تا آنان در جریان فعالیت های انجام شده قرار گیرند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

رضا سلامتی

به گزارش روابط عمومی، رضا سلامتی روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های اداره ها افزود: روابط عمومی به عنوان یک رسانه لازم است در کنار سایر رسانه ها با شفاف سازی حقایق و خدمات صورت گرفته را برای مردم بازگو کنند.
وی افزود: مردم حق دارند و اطلاع رسانی از عملکرد و فعالیت های انجام شده به معنای منت گذاشتن بر مردم نیست بلکه این وظیفه روابط عمومی ها است که گزارش تلاش های دولت را به اطلاع مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند برسانند تا آنان نسبت به آینده نظام اسلامی امیدوار شوند .
وی انژاس ندادن عملکردها دستگاه ها را بی انصافی در حق خدمتگزاران نظام عنوان کرد و گفت: دولت جمهوری اسلامی، دولت اعتدال گرا است و روابط عمومی ها نیز با رویکرد اعتدال باید خدمات دستگاه های اداری را به دور از هر گونه غلو به اطلاع مردم برسانند.
نایب رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های اداره های نهاوند آگاهی مردم از عملکرد اداره ها را حق آنان دانست و افزود: مردم فلسفه وجود نظام های سیاسی در همه کشورها هستند که البته در جمهوری اسلامی نقش مردم و جایگاه آنان بسیار پررنگ تر است.
سلامتی ادامه داد: مردم همواره در دفاع از انقلاب از جان خود مایه گذاشته اند لذا حق دارند که از فعالیت های انجام شده توسط دولت که در واقع خدمات نظام اسلامی است آگاهی داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود نقد منصفانه و بیان واقعیت ها را از عوامل توفیق دولت برای پیشبرد اهداف کلان نظام اسلامی ذکر کرد و گفت: دولت نشان داده که همواره از نقد دفاع می کند اما بین نقدی که از سر دلسوزی و به قصد اصلاح باشد با نقدی که هدف آن تخریب و در جهت اهداف دشمن است فرق دارد.
معاون فرماندار نهاوند گفت: دولت تدبیر و امید نقد رسانه ها را می پذیرد ، اما رسانه ها هم باید در چهارچوب وظایف قانونی خود عملکرد مثبت این دولت را برای مردم تشریح کنند.
سلامتی گفت: متاسفانه کسانی با سیاه نمایی و خلاف جلوه دادن واقعیتها می خواهند دولت را ناکارآمد نشان دهند و با تخریب عملکردها در جهت اهداف دشمن حرکت می کنند زیرا دشمنان نیز بدنبال این هستند که نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.
سلامتی به بیان بخشهایی از نقدهای غیر منصفانه علیه دولت پرداخت و افزود: یکی از نشانه های مظلومیت دولت یازدهم ، موضوع پرداخت های نامتعارف موسوم به فیش های نجومی است در حالیکه این مساله در گذشته هم وجود داشته و مختص به دولت فعلی نیست.
وی افزود: البته ما از اینگونه مسائل برای اصلاح امور دستگاههای اداری استقبال کرده و حتی دولت خودش در این زمینه پیشگام شده است .
به گزارش ایرنا سلامتی پوشیده ماندن دستاوردهای برجام را از دیگر نشانه های مظلومیت دولت یازدهم برشمرد و گفت : باید با در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی از ثمرات خوب برجام برای پیشرفت کشور استفاده کنیم زیرا برجام باعث شده که ما بتوانیم مشکلات تولید را در مواردی برطرف کرده و در زمینه صادرات به رشد برسیم.
وی گفت: یکی از اقدام های بسیار خوب دولت در زمینه نظام سلامت رخ داد و توانست یکی از آرزوهای دیرینه رهبر معظم انقلاب را محقق سازد و می توانیم ادعا کنیم که به واسطه اجرای این طرح پدیده زشت زیر میزی پزشکان در کشور انگشت شمار شده است.
وی آرامش ایجاد شده در کشور را از پایه های اصلی توسعه و برنامه ریزی ذکر کرد و افزود: در سایه آرامش و همدلی بین قوا و نهادهای مختلف کشور است که می توان کارها را به پیش برد و دولت تدبیر و امید توانست این آرامش را در کشور بوجود آورد.
وی از روابط عمومی ها خواست که در هفته دولت عملکرد اداره های متبوع خود را جمع بندی و از طریق رسانه های مختلف به اطلاع مردم برسانند.
دوم تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده که در این هفته اقدام ها و عملکرد دولت برای مردم بازگو می شود.