تبیان، دستیار زندگی
دومین روز اردوی تیم ملی فوتبال ایران در ایتالیا به انجام تمرینات بدنسازی اختصاص داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار تیم ملی فوتبال ایران در ایتالیا

دومین روز اردوی تیم ملی فوتبال ایران در ایتالیا به انجام تمرینات بدنسازی اختصاص داشت.

بخش ورزشی تبیان
title

بعد از سفری حدودا ۹ ساعته از تهران تا کمپ تمرینی کاورچیانو در فاصله ۱۰ کیلومتری تا فلورانس و انجام تمرینی تقریبا سبک در دیروز عصر، بازیکنان تیم ملی بدنهای خود را آماده تمرینات سنگین روزهای آینده می کنند.

* روز یکشنبه برای بازیکنان تیم ملی از ساعت ۸ صبح آغاز شد. بعد از بیدارباش صبحگاهی در این ساعت بازیکنان به سالن غذاخوری واقع در طبقه اول کمپ رفتند تا بعد از صرف صبحانه آماده تمرین شوند.

* حضور پژمان منتظری در سالن غذاخوری با خوش و بش و سلام و احوال پرسی از این بازیکن همراه بود و اعضای کادر فنی و بازیکنان به مدافع تیم ملی که خود را از اردوی تیم الاهلی قطر به ایتالیا رسانده بود خوش آمد گفتند.

* بعد از صرف صبحانه، بازیکنان با تعویض لباسهای خود و پوشیدن پیراهن تمرینی آماده نوبت اول تمرین امروز شدند.

*  کادر فنی با تقسیم کردن بازیکنان به دو گروه، برنامه تمرینی صبح را هم برای بازیکنان تشریح کرد. گروه اول شامل علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، رشید مظاهری، محمد طیبی، سعید آقایی، رحیم زهیوی، وریا غفوری، کمال کامیابی نیا، داریوش شجاعیان، سروش رفیعی،

* وحید امیری و احسان حاج صفی می شد. این گروه از بازیکنان از ساعت ۹:۱۵ تمرین و تستهای خود را استارت زدند تا کار فنی بهتر از شرایط بازیکنان آگاهی پیدا کند.
 
* بعد از پایان تمرینات این گروه در ساعت ۱۰:۳۰ دسته دوم بازیکنان که شامل ۱۲ بازیکن دیگر می شدند به سالن آمدند. آندرانیک تیموریان، سید جلال حسینی، پژمان منتظری عزت الله پورقاز، امید ابراهیمی، محمد انصاری، مرتضی پورعلی گنجی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی.

* مهدی ترابی، رامین رضاییان و مهدی طارمی گروه دوم را تشکیل دادند و آنها هم زیر نظر کار فنی برنامه تمرینی مشابه را انجام دادند تا این چنین برنامه صبح تیم ملی به پایان برسد.

* ملی پوشان قرار است عصر امروز از ساعت ۱۸ ملی پوشان در زمین چمن تمرین کنند.


منبع: مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .