تبیان، دستیار زندگی
زهرا نعمتی درباره حضورش در مسابقات المپیک و البته حذف شدن در رقابت با کماندار روس اظهار داشت: «حضور در المپیک با آنچه تصور می کردم خیلی متفاوت بود. مجری مسابقه از ابتدا تا انتها درباره من حرف می زد و میزان توجه زیاد، هیجان مرا افزایش داد. از روزی که آمدم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نعمتی : دیگر در المپیک شرکت نمی کنم

زهرا نعمتی درباره حضورش در مسابقات المپیک و البته حذف شدن در رقابت با کماندار روس اظهار داشت: «حضور در المپیک با آنچه تصور می کردم خیلی متفاوت بود. مجری مسابقه از ابتدا تا انتها درباره من حرف می زد و میزان توجه زیاد، هیجان مرا افزایش داد. از روزی که آمدم توجه زیادی به من می شد و تلاشم کردم احساسم را کنترل کنم، اما واقعاً هیجان به من غلبه کرد.»

بخش ورزشی تبیان
زهرا نعمتی

* حضور عکاسان در 2 متری ام کارم را دشوار کرده بود

وی با اشاره به رقابت روز جمعه خود برای تعیین رقیبانش عنوان کرد: «در این مسابقه با بدشانسی  هایی مواجه شدم. در فاصله دو متری من عکسان زیادی نشسته بودند و این موضوع کارم را دشوار کرده بود. همچنین جایی که من در آن حضور داشتم، ثابت نبود و روی تخته ای بودم که با آمد و رفت افراد تکان می خورد و تمرکزم به هم می ریخت.»

* ناهماهنگی ها باعث شد هر روز با استرس تمرین کنم

کماندار المپیکی کشورمان افزود: «زمانی که برای المپیک آماده می شدم تمام مشکلات را کنار گذاشتم و تلاش کردم فقط روی این مسابقات تمرکز کنم. در این بین اتفاقاتی رخ داد و ناهماهنگی هایی وجود داشت که باعث شد هر روز با استرس تمرین کنم. مشکلات زیادی وجود داشت و من حتی روز جمعه با سردرد وارد مسابقه شدم. شاید تنها روزی که بدون استرس تیر زدم روز گذشته (سه شنبه) بود.»

زهرا نعمتی

* پیش بینی ام قبل از المپیک رفتن روی سکو بود

بانوی کماندار ایران تصریح کرد: «با تمام این مشکلات قبل از المپیک پیش بینی می کردم رکورد خوبی بزنم و حتی روی سکو بروم. من به مدال المپیک فکر می کردم و ناراحتی و گریه کردنم پس از مسابقه به همین دلیل بود.»

* دیگر به حضور در المپیک فکر نمی کنم

نعمتی درباره اینکه آیا با این شرایط به حضور دوباره در المپیک فکر می کند یا خیر، گفت: «با وجود شرایط سختی که داشتم به هیچ وجه به این موضوع فکر نمی کنم. روزهای دشواری را پشت سر گذاشتم. خیلی مسائل است که دوست ندارم درباره آنها در حال حاضر صحبت کنم؛ مشکلاتی که به فدراسیون هم باز می گردد.»

* تمام هدفم این بود نام ایران سر زبان ها بیافتد

وی در واکنش به این موضوع که با حضورش در المپیک باعث مطرح شدن بیشتر نام ایران و توجه رسانه های خارجی شده است، گفت: «تمام هدف من این بود که نام ایران را بیشتر مطرح کرده و به سر زبان ها بیندازم و امیدوارم در این راه موفق بوده باشم.»

* امیدوارم در پارالمپیک جبران کنم

نعمتی درباره حضورش در پارالمپیک گفت: «به ایران می روم و با کاروان پارالمپیک به ریو باز می گردم. امیدوارم در آن مسابقات جبران کرده و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.»


منبع : کمیته المپیک