تبیان، دستیار زندگی
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که با وجود اظهار پشیمانی رامین رضاییان ، تلاش مسئولان باشگاه و خواست هواداران بارها با بازگشت مدافع تیم ملی به جمع سرخ پوشان به دلیل نداشتن جای خالی مخالفت کرده بود، روز گذشته تصمیم نهایی را درباره این بازیکن اتخاذ و در
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضاییان شاگرد قلعه نویی می شود ؟

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که با وجود اظهار پشیمانی رامین رضاییان ، تلاش مسئولان باشگاه و خواست هواداران بارها با بازگشت مدافع تیم  ملی به جمع سرخ پوشان به دلیل نداشتن جای خالی مخالفت کرده بود، روز گذشته تصمیم نهایی را درباره این بازیکن اتخاذ و در جلسه  با طاهری و سایر اعضای هیئت مدیره آن را اعلام کرد.

بخش ورزشی تبیان
رضاییان

طبق تصمیم سرمربی و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، بازگشت رامین رضاییان  به جمع سرخ پوشان منتفی شد و این بازیکن که امیدوار به بازگشت بود، شوکه شد. فسخ قانونی قرارداد با باشگاه ریزه اسپور و حضور متعدد این بازیکن در باشگاه و سر تمرین تیم، این امیدواری را بیشتر کرده بود و هواداران هم در تمرین و فضای مجازی خواستار بخشش و بازگشت رضاییان  بودند.
حتی صحبت از خروج آنتونی گولچ مدافع  پرسپولیس و پرداخت غرامت 100 تا 400 میلیونی این بازیکن توسط رضاییان  برای باز شدن جای خالی در لیست سرخ ها بود اما جلسه روز گذشته برانکو و اعضای هیئت مدیره آب پاکی را روی دست مدافع جنجالی پرسپولیس ریخت.
جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس   درباره جلسه  هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «برانکو درباره  ر ضاییان  گفت  که من به این بازیکن نیازی ندارم زیرا تیمم را بسته ام و با همین نفرات مسیر را طی خواهیم کرد.» رئیس هیئت مدیره در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است باز هم راهی برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس باشد؟ خاطرنشان کرد: «سرمربی محترم تیم اکیدا اعلام کردند که جایی برای این بازیکن در تیم شان ندارند.»
 رامین رضاییان دقایقی پس از اعلام رسمی مبنی بر این که حضورش در پرسپولیس منتفی شده ،  برای فسخ قراردادش در باشگاه حضور یافت اما ظاهرا هیچ یک از مسئولان باشگاه حضور نداشتند و این بازیکن دست از پا درازتر برگشت تا در روزهای آتی وضعیتش را پی گیری کند. با توجه به این که باشگاه مدعی است رضاییان  قرارداد دارد و این بازیکن نیز مدعی شده  با توجه بندهایی که در قراردادش هست می تواند یک طرفه فسخ قرارداد کند، حالا هر دو طرف یا باید منتظر رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشند یا این که برای ادامه یا قطع همکاری توافق کنند.
در صورتی که رضاییان با باشگاه قرارداد داشته باشد، با توجه به این که برانکو او را نخواسته، رضاییان می تواند با جلب رضایت باشگاه به صورت قطعی یا قرضی به تیم دیگری منتقل شود و یا این که تا نیم فصل منتظر باشد تا شاید نظر برانکو عوض شده و جایی در لیست برای او باز شود. البته روز گذشته برخی رسانه ها از تمایل باشگاه های ذوب آهن و تراکتورسازی برای جذب رضاییان خبر دادند که در این میان ظاهرا شانس تراکتوری ها با توجه به توصیه محسن بنگر به جذب رضاییان بیشتر از یحیی و تیمش است و شاید رامین شاگرد امیر قلعه نویی شود.


منبع : خراسان