تبیان، دستیار زندگی
مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در اندونزی نهج البلاغه را ثمره زندگانی حضرت علی(ع) و نسخه شاخص عملی برای جامعه توصیف کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نهج البلاغه نسخه شاخص عملی برای جامعه است

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در اندونزی نهج البلاغه را ثمره زندگانی حضرت علی علیه السلام و نسخه شاخص عملی برای جامعه توصیف کرد.

بخش نهج البلاغه تبیان
طرح زیر سایه خورشید

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد و ستاد خبری طرح «زیر سایه خورشید»، حجت الاسلام  محمدجواد نظافت عصر دیروز در جمع 200 دانشجوی دانشگاه اسلامی «صدرا» در اندونزی به نفحات «نهج البلاغه» به عنوان یک نسخه شاخص عملی برای جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: این کتاب را باید ثمره زندگانی حضرت علی علیه السلام دانست و ازآنجایی که آن حضرت تربیت  شده مکتب حضرت رسول صلی الله علیه و آله بودند، این کتاب سندی از حقانیت اسلام است.

وی با بیان اینکه تعمق و عمل به سخنان اهل  بیت علیهم السلام مسیر تعالی انسان را هموار می سازد، ادامه داد: نهج البلاغه نمونه یک راهنمای ارزشمند برای شناخت امیرمومنان است و بعد از قرآن بیشترین شرح را برای این کتاب نوشته اند و می توان نهج البلاغه را مفسر و مبین قرآن معرفی کرد.

در پایان این نشست که با استقبال خوب اساتید و دانشجویان این دانشگاه مواجه شد، حضار از پرچم حرم حضرت رضا علیه السلام تبرک جستند و اعضای کاروان اعزامی، هدایای فرهنگی آستان قدس رضوی را در میان شرکت کنندگان توزیع کردند.

دانشگاه اسلامی صدرا، وابسته  به موسسه جامعةالمصطفی است که در رشته های فلسفه، عرفان و علوم اسلامی دانشجویان می پذیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.