تبیان، دستیار زندگی
معاونت امور زنان و خانواده با برخی دستگاه های اجرایی تفاهم نامه هایی منعقد کرده است و ما تلاش می کنیم از طریق این وزارتخانه ها بودجه لازم را برای تهیه بانک اطلاعات فعالان سیاسی- اجتماعی زن به دست آوریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تهیه بانک فعالان سیاسی- اجتماعی زن در انتظار تامین بودجه

بانک فعالان سیاسی- اجتماعی

کبری روشنفکر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: معاونت امور زنان و خانواده با برخی دستگاه‌های اجرایی تفاهم‌نامه‌هایی منعقد کرده است و ما تلاش می‌کنیم از طریق این وزارتخانه‌ها بودجه لازم را برای تهیه بانک اطلاعات فعالان سیاسی- اجتماعی زن به دست آوریم.

وی تاکید کرد: بخشی از اطلاعات مربوط به فعالان سیاسی- اجتماعی زن از سوی معاونت امور زنان و خانواده و برخی دیگر به کمک مشاوران امور بانوان در استان‌ها جمع آوری خواهد شد. این کار تا به حال انجام نشده است و اطلاعات متمرکزی از این زنان در اختیار نداریم.

وی در ادامه گفت: یک بخش از استخراج آمار فعالان سیاسی-اجتماعی زن، جمع آوری اطلاعات و سپس تحلیل آن است. در مرحله بعد نیز این اطلاعات در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

روشنفکر در پایان تصریح کرد: اگر قرار است زنان در پیشبرد امور جامعه مشارکت کنند باید اطلاعات دقیقی از میزان این سرمایه انسانی و توانمندی‌های آنان داشته باشیم، بنابراین نمی‌توان منکر ضرورت وجود یک پایگاه اطلاعاتی درباره زنان شد.



ISNA News Feed

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .