تبیان، دستیار زندگی
رئیس شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت از رونمایی نخستین جلد دانشنامه امام رضا(ع) همزمان با سالروز ولادت این امام بزرگوار خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین جلد دانشنامه امام رضا(ع) رونمایی می شود

رئیس شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت از رونمایی نخستین جلد دانشنامه امام رضا(ع) همزمان با سالروز ولادت این امام بزرگوار خبر داد.

بخش تاریخ و سیره معصومین تبیان
ع

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا سلیمانی، رئیس شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت از رونمایی نخستین جلد دانشنامه امام رضا(ع) همزمان با سالروز ولادت این امام بزرگوار خبر داد و گفت: موج هدفمند، هماهنگ و هوشمندی در حوزه فعالیت های فرهنگی متناسب با مأموریت در زمینه ترویج فرهنگ رضوی ایجاد شده است.
حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا سلیمانی اظهار کرد: توجه به دختران و زنان در این حرکت و برنامه فرهنگی آغاز شده و این امر نشان می دهد اسلام متوازن و متعادل است و به بانوان توجه دارد.
رئیس شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت با اشاره به روز پنجم ذی القعده به عنوان روز بزرگداشت امامزادگان گفت: این روز به عنوان امامزادگان و سفیران الهی نامگذاری شده که به ایران آمدند و وجود آنها مایه خیر و برکت شد.
وی عنوان کرد: صنف بازاریان و اصناف به شکل مردمی و خودجوش همیشه در حرکت های دینی و اسلامی به ویژه در انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند و امروز نیز در حرکت های خود محور حضور دارند و نقش آنها تعیین کننده است.
وی عنوان کرد: فضای همدلی، صفا، صمیمیت و انسجام در ۳۴ نهاد و دستگاه حکم فرماست و هر یک تلاش می کنند به میزان امکانات و فرصت ها برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) بهره ببرند.
رئیس شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت با بیان اینکه برای سالم سازی فرد و جامعه امروز و آینده کشور و پیشگیری از آسیب های اجتماعی راهی جز بازگشت به فرهنگ اهل بیت(ع) وجود ندارد، گفت: این فرهنگ در کنار قرآن است، البته هر دو آنها ما را به سوی خداشناسی هدایت می کند.
وی عنوان کرد: در کنار تلاش های فرهنگی، هر روز با معارف بیش از پیش آشنا می شویم و تلاش می کنیم محل کار خود را با معنویت اهل بیت(ع) معطر کنیم.
ارباب سلیمانی با بیان اینکه امسال علاوه بر ایران، در ۷۷ کشور جهان پرچم رضوی برافراشته می شود، گفت: کسانی که دست بیعت دادند در این حرکت سهیم هستند، امیدواریم همه تلاش ها مقدمه ای برای ظهور امام زمان(عج) باشد و اسلام واقعی و حقیقی را در برابر اسلام بدلی دارای باطن خشونت و ترور که در دنیا ترویج می شود، به دنیا بشناسانیم.


منبع:
دانشنامه اهل بیت

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.