تبیان، دستیار زندگی

بهبود ساییدگی و سوزش ران‌ها

در هوای گرم تابستان یکی از مشکلاتی که افراد زیادی از آن رنج می‌برند، ساییدگی ران‌ها به هم و عرق سوز شدن آنهاست. این مشکل بسیار دردناک است و باعث آزار فرد می‌شود. گاهی سوختگی پوست به قدری شدید است که منجر به خونریزی می‌شود و باعث می‌شود فرد نتواند پیاده راه برود. در این مطلب چند توصیه برای مقابله با این مشکل ارائه می‌دهیم.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 دویدن در هوای گرم

پماد ضدسوختگی پای نوزاد را دریابید

سایش بین ران‌ها به اندازه سوختن پای کودک وحشتناک است. پوست داخل ران‌ها به اندازه پوست پای نوزاد نرم و حساس است. اگر خیلی زود عرق سوز می‌شوید، برای پیشگیری، از پماد ضدسوختگی پای نوزاد استفاده کنید.

اگر دچار سوختگی هم شده باشید، حتما از این پماد استفاده کنید. خواهید دید که آبی بر آتش خواهد بود. مالیدن پماد در این قسمت باعث لیز شدن پوست شده و سایش پاها را کاهش می‌دهد.

از پودر تالک استفاده کنید

از پودر تالک استفاده‌های متعددی می‌شود. این پودر یکی از درمان‌های طبیعی و معجزه‌گر برای مقابله با اثرات نامطلوب عرق و مشکل عرق سوز شدن بخصوص در بین ران‌ها محسوب می‌شود.

اگر با فرا رسیدن فصل گرما و تعریق زیاد دچار این مشکل دردناک می‌شوید، حتما در منطقه مورد نظر پودر تالک بزنید. این کار باعث جذب رطوبت اضافی شده و مانع تماس مستقیم پوست ران‌ها با هم می‌شود.

خوشبختانه پودرتالک بوی مطبوعی دارد و مشکلی ایجاد نمی‌کند.

مام رول‌های ضدتعریق نیز مانع از عرق کردن بین ران‌ها می‌شوند. این محصولات از سایش پوست این ناحیه نیز پیشگیری می‌کنند

 

پماد ضدسایش پوست بخرید

ورزشکاران بیشتر مشتری این نوع پماد هستند. آنها برای بلند کردن وزنه‌های سنگین، برای اینکه به دست‌هایشان آسیبی نرسد و بتوانند بر تاثیر تعریق بر حرکات‌شان غلبه کنند، از این پمادها استفاده می‌کنند. می‌توانید این پمادها را از داروخانه‌ها یا مغازه‌های لوازم ورزشی تهیه کنید و روی پوست ران‌ها بزنید.

استفاده از این محصولات زمانی که قرار است کفش نو بپوشید نیز موثر عمل کرده و شما را از درد ناشی از زدن کفش خلاص می‌کند و یا حتی زمانی که سرما می خورید و پی‌درپی بینی تان را با دستمال می‌گیرید نیز می‌توانید از این پماد استفاده کنید تا قرمزی پوست بینی کمتر شود.

دئودورانت ها هم کارساز هستند

دئودورانت‌ها و یا همان مام رول‌های ضدتعریق نیز مانع از تعریق در ناحیه بین ران‌ها می‌شوند. این محصولات از سایش پوست این ناحیه نیز پیشگیری می‌کنند. توصیه می‌کنیم از دئودورانت‌های ملایم استفاده کنید.

اگر طرفدار محصولات طبیعی هستید، می‌توانید به سراغ سنگ زاج سفید بروید. این سنگ خاصیت تسکین دهندگی دارد و رد آن نیز روی لباس باقی نمی‌ماند. زاج را خیس کرده و به ناحیه بین ران‌ها بمالید.


 

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.