تبیان، دستیار زندگی
کیا دومین روز از هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاههای آلمان (بوندسلیگا) عصر دیروز با پیروزی تیم های هامبورگ، بایرن مونیخ و هانوفر پیگیری شد. در یکی از حساسترین دیدارهای امشب در انتهای جدول، تیم هامبورگ ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پاس گل هاشمیان و حضور 76 دقیقه ای کیا


دومین روز از هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاههای آلمان (بوندسلیگا) عصر دیروز با پیروزی تیم های هامبورگ، بایرن مونیخ و هانوفر پیگیری شد.

در یکی از حساسترین دیدارهای امشب در انتهای جدول، تیم هامبورگ موفق شد با نتیجه 3 بریک مقابل میهمان خود اینتراخت فرانکفورت به پیروزی دست یابد تا سومین پیروزی متوالی و ارزشمند خود را با استیونس جشن بگیرد.

دراین دیدار که درورزشگاه "آ اول آره نا" وبا حضور57000 نفرتماشاگربرگزارشد "وان دروارت" دردقیقه 7 ، "تروچوفسکی" در دقیقه 77 و "اولیچ" در دقیقه 3+90 برای هامبورگ گلزنی کردند وتک گل تیم فرانکفورت دردقیقه 59 توسط "تاکاهارا" بازیکن ژاپنی و سابق تیم هامبورگ به ثمر رسید.

ضمن اینکه مهدوی کیا که از ابتدای مسابقه درترکیب اصلی هامبورگ به میدان رفته بود در دقیقه 76 جای خود را به "بن هاتیرا" داد. با این پیروزی هامبورگ 24 امتیازی شد و با 3 پله صعود رده سیزدهم جدول رده بندی بوندسلیگا را از آن خود کرد.

هانوفرهم در ورزشگاه "آ.وی. دی آره نا" که 45 هزارتماشاگردرآن حضورداشتند،با نتیجه 4 بر2 میهمان قدرتمند خود بوریسیادورتمند را شکست داد. "بروگینک" دردقایق 76 و 78، "هوستزی" در دقیقه 56 ازروی نقطه پنالتی و"اشنایدر" در دقیقه 69 گلهای تیم هانوفر را به ثمررساندند و"اسمولارک" دردقیقه 87 و "کرینگ" در دقیقه 90 برای دورتمند گلزنی کردند.

دراین دیدار وحید هاشیمان مهاجم ایرانی هانوفر 90 دقیقه در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و با گرفتن یک پنالتی مهم نقش غیرقابل انکاری در به ثمررسیدن گل اول هانوفر ایفا کرد. با این پیروزی تیم هانوفر33 امتیازی شد و همچنان جایگاه خود در رده هفتم جدول رده بندی بوندسلیگا را حفظ کرد.

همچنین بایرن مونیخ در ورزشگاه "آلیانتس آره نا" که 69000 تماشاگر را در خود جای داده بود، با نتیجه 2 بریک مقابل میهمان خود وولفسبورگ به پیروزی دست یافت.

"پودولسکی" در دقیقه 26 و از روی نقطه پنالتی و "بومل" دردقیقه

در سایر بازیهای دیشب هم نتایج زیر بدست آمد:

* انرگی کوتبوس 2 - آرمینیا بیله فلد یک

* بوخوم 2 - آلمانیا آخن 2

* ماینتس 2 - نورنبرگ یک

هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاه های آلمان بوندسلیگا عصرامروز با برگزاری دومسابقه شالکه - لورکوزن و گلادباخ - وردربرمن به پایان می رسد.

آتش بازی مهدوی کیا ، حضور 90 دقیقه ای کریمی