تبیان، دستیار زندگی
جودوکار المپیکی کشورمان گفت: تمرینات خوبی را طی ماه های اخیر پشت سر گذاشته و با آمادگی بالا راهی ریو شدیم چرا که به خوبی می دانیم در این شرایط حساس اهالی جودو چشم به تلاش ما دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محجوب: حریف را به خوبی می‌شناسم

جودوکار المپیکی کشورمان گفت: تمرینات خوبی را طی ماه های اخیر پشت سر گذاشته و با آمادگی بالا راهی ریو شدیم چرا که به خوبی می دانیم در این شرایط حساس اهالی جودو چشم به تلاش ما دارند.

بخش ورزشی تبیان
title

جواد محجوب ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار اعزامی مهر به ریو اظهار داشت: همه چیز تمام شد و حرف و حدیث های قبل را باید کنار گذاشت، اینجا المپیک است و بهترین های دنیا برای نتیجه گرفتن بعد از چهار سال زحمت و تلاش خود به ریو آمده اند. من و مولایی هم از این قاعده مستثنی نبوده و تلاش داریم بهترین مبارزات را به نمایش بگذاریم.

وی در مور قرعه کشی مسابقات هم گفت: دور اول با قرعه استراحت روبرو  شده و سپس باید با حریفی از بلژیک مبارزه کنم.  با این حریف سال ٢٠١٤ مبارزه کرده و  بارها در تمرینات مشترک با یکدیگر تمرین کرده ام، جودوکار بلژیکی حریف خوبی است.

جودوکار المپیکی کشورمان ادامه داد: همه حریفانی که در ریو حاضر هستند بارها و بارها با هم مبارزه کرده و از هم شناخت کافی دارند. جودوکاری می تواند به مدال دست پیدا کند که در کنار آمادگی بدنی بالا با آرامش روحی از کوچکترین فرصت ها بهترین بهره را ببرد.

محجوب افزود:  برای کسب سهمیه المپیک چهار سال مداوم در تمرینات و مسابقات بین المللی حاضر بودیم. الان زمان نتجیه گرفتن از این تلاش چهار ساله است. با قدرت تمان به دیدار رقبای خود می روم و قول می دهم بهترین مبارزات خود را برای کسب مدال به نمایش بگذارم.

وی در پایان گفت: چهارشنبه وزن کشتی و جمعه مبارزات  خود را آغاز می کنم. به اهمیت حضور خود در المپیک واقف هستیم و می دانیم که تلاش ما و رسیدن به مدال برای اهالی جودو می تواند نقطه آغازی برای موفقیت های بیشتر در آینده باشد به همین دلیل هر چه در توان داریم برای تحقق این هدف بزرگ به کار خواهیم گرفت.

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.



منبع: مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .