تبیان، دستیار زندگی
یان به گزارش تبیان جمعه شب گذشته فیلم اخراجیها در دو نوبت در تالار اریکه ایرانیان شهرک قدس(غرب) بر روی پرده رفت تا مشتاقان این فیلم با اینکه از اکران اخراجیها در نوروز 86 هم مطلع بودند ، باز هم تمامی صندلیهای تالار را ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخراجیها در اریکه ایرانیان

به گزارش تبیان جمعه شب گذشته فیلم اخراجیها در دو نوبت در تالار اریکه ایرانیان شهرک قدس(غرب) بر روی پرده رفت تا مشتاقان این فیلم با اینکه از اکران اخراجیها در نوروز 86 هم مطلع بودند ، باز هم تمامی صندلیهای تالار را به اشغال خود در بیاورند.

در نوبت دوم پخش این فیلم که با حضور برخی مسوولین و همچنین تعداد زیادی از عوامل و دست اندرکاران ساخت این فیلم برگزار شد ، ابتدا مراسم قدردانی از عوامل با اجرای سید جواد هاشمی – که خود از بازیگران این فیلم بود – برگزار شد.

در این مراسم حبیب الله کاسه ساز و آفریده طی سخنانی از سازندگان این فیلم تشکر نموده و از مردمی که نسبت به انتخاب این فیلم به عنوان فیلم برتر جشنواره اقدام کرده بودند ، قدردانی نمودند. سپس مسعود ده نمکی ضمن خوش آمد گویی به حاضران به ارائه گزارش کوتاهی در مورد ساخت فیلم پرداخت و همچنین از یکایک عوامل فیلم سپاس گزاری نمود. در ادامه این مراسم تک تک عوامل به روی سن رفته و هدایای خود را از حبیب الله کاسه ساز و مسعود ده نمکی دریافت داشتند. سپس بازیگران و دیگر دست اندرکاران ساخت فیلم عکس یادبودی انداختند . این عکس به همراه سیمرغ بلورینی بود که بابت انتخاب مردم به عنوان فیلم برگزیده مردم از جشنواره به این فیلم اهدا شده بود . در پایان حضار شاهد پخش این فیلم بر روی پرده سینمایی تالار بودند.

از حاضران روی صحنه می توان از کامبیز دیرباز ، ارژنگ امیرفضلی ، قاسم زارع ، نیوشاضیغمی ، نگار فروزنده ، فریدون شهبازیان ، محمد اصفهانی ، فخرالدین صدیق شریف و ... نام برد . ضمن اینکه علی شمخانی ، نماینده ارتش جمهوری اسلامی و برخی از بازیگران سینما از جمله محمدرضا گلزار از جمله میهمانان حاضر در تالار بودند .

اضافه می شود در هنگام پخش فیلم حاضران بارها با تشویق به ابراز احساسات در مورد فیلم پرداختند.

منبع : تبیان