تبیان، دستیار زندگی
طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی، حمید سوریان و «میخاین لوپز» برای قرار گرفتن در جایگاه دومین فرنگی کار برتر جهان در المپیک ریو و جا گذاشتن «والری رزانتسف» روس و دومین فرنگی کار برتر تاریخ کشتی فرنگی جهان از لحاظ کسب مدال طلا، تلاش می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سوریان و لوپز به دنبال رکوردشکنی در المپیک

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی، حمید سوریان و «میخاین لوپز» برای قرار گرفتن در جایگاه دومین فرنگی‌کار برتر جهان در المپیک ریو و جا گذاشتن «والری رزانتسف» روس و دومین فرنگی کار برتر تاریخ کشتی فرنگی جهان از لحاظ کسب مدال طلا، تلاش می‌کنند.

بخش ورزشی تبیان
سوریان و لوپز به دنبال رکوردشکنی در المپیک

در ادامه این گزارش آمده است، سوریان و لوپز دو سال پیش دررقابتهای جهانی تاشکند با کسب مدال طلا به رکورد والری رزانتسف نزدیک شدند، اما در رقابتهای جهانی سال بعد سوریان حذف شد و لوپز به مدال نقره رسید.

رزانتسف دارای پنج مدال طلای جهان و دو مدال طلای المپیک است و لوپز با ۵ مدال طلای جهان و دو مدال المپیک و سوریان با ۶ مدال طلا و یک مدال طلای المپیک به دنبال شکستن رکورد رزانتسف هستند. به هرحال باید منتظر مبارزات سوریان و لوپز در روزهای ۲۴ تا ۲۶ مردادماه در المپیک ریو ماند و دید آیا آنها خود را به الکساندر کارلین با کسب ۹ مدال طلای جهان و ۳ مدال طلای المپیک نزدیک می‌کنند و جای رزانتسف روس را می گیرند یا خیر.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .