تبیان، دستیار زندگی
۳۱ یازدهیمن جشنوراه قرآنی مدهامتان در گیلان به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و با همکاری کانون تخصصی قرآن برگزار خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

۳۱ مرداد؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره قرآنی«مدهامتان»

جشنواره قرآنی مدهامتان

تبیان به نقل از حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان از سری مسابقات جشنواره بزرگ جوانان مساجد کشور بوده که ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

وی ادامه داد: یازدهمین جشنواره بزرگ قرآنی«مدهامتان» در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان، نشر و ترویج معارف قرآنی و شعائر دینی، استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت جذب بیشتر و بهتر جوانان به مساجد برگزار می شود.

یازدهیمن جشنوراه قرآنی مدهامتان در گیلان به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و با همکاری کانون تخصصی قرآن برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان محدودیت سنی در این جشنواره را ۳۰تا۱۸ سال اعلام کرد و اذعان داشت: ۳۱ مرداد آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره قرآنی است.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان باید جهت ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی www.javananemasajed.ir مراجعه کنند.

حجت الاسلام پورابراهیم به رشته های این جشنواره اشاره و بیان کرد: قرائت، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، ترتیل، تفسیر، به صورت کشوری و استانی برگزار و رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز به صورت استانی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: یازدهیمن جشنوراه قرآنی مدهامتان در گیلان به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و با همکاری کانون تخصصی قرآن برگزار خواهد شد.


منبع:
خبرگزاری شبستان :: Shabestan News
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .