تبیان، دستیار زندگی
مشاور و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز برلزوم تقویت بخش تشریفات در روابط عمومی تاکید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لزوم تقویت بخش تشریفات در روابط عمومی ها

مشاور و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز برلزوم تقویت بخش تشریفات در روابط عمومی تاکید کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

علی اندرزگو

بکارگیری ابتکار عمل در اطلاع رسانی و تبلیغات، دو اصل کلیدی بود که مدیر روابط عمومی استانداری بر اجرایی شدن آن تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی، «علی اندرزگو»مشاور و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز گفت: بهره مندی از شیوه های ترغیب و اقناع مخاطبان در انژاس رویدادها امری مهم تلقی می شود که از مجرای روابط عمومی باید آن را پردازش کرد.
وی با اشاره به این نکته که روابط عمومی استانداری بعنوان نهاد حاکمیتی باید مرجعیت اطلاع رسانی خود را به نحو مناسبی تثبیت بخشد؛صحت،دقت و سرعت در انتشار خبرها و رویدادها را امری مهم خواند و بر اجرایی شدن آن تأکید کرد.
اندرزگو همچنین کیفیت بخشی به خبرها و حرکت از شیوه نگارش سخت خبر به نرم خبر را به منظور ترغیب مخاطب خبر خوان مورد اشاره قرار داد.
اصول و آداب تشریفات از دیگر محورهای مورد اشاره از سوی وی بود.اندرزگو با بیان اینکه تشریفات یکی از اصول مهم و اساسی در روابط عمومی هر سازمان بشمار می رود،تشکیل دوره های آموزشی تشریفات ویژه کارکنان روابط عمومی را بمنظور آشنایی هر چه بیشتر با اصول مراودات و ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی و تقویت این بخش از مباحث اولویت دار دانست.
مشاور و مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز همچنین تدوین برنامه جامع راهبردی در سلسله دیدارهای مردمی استاندار محترم را ضروری خواند.