تبیان، دستیار زندگی
مدیریت ارتباطات درون سازمانی، بحش مهمی از ساختار ارتباطی سازمان و لازمه حرکت بسوی روابط عمومی حرفه ای است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیریت ارتباطات درون سازمانی لازمه حرکت بسوی روابط  عمومی حرفه ای است

مدیریت ارتباطات درون سازمانی، بحش مهمی از ساختار ارتباطی سازمان و لازمه حرکت بسوی روابط  عمومی حرفه ای است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان

به گزارش روابط عمومی، سیدغلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاست گذاری چهارمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط  عمومی با بیان این مطلب افزود: غفلت از اعمال مدیریت ارتباطات درون سازمانی، موجب ابتر ماندن بخشی از وظایف متولی اصلی این حوزه یعنی روابط  عمومی سازمان خواهد شد.
کاظمی دینان گفت: مدیران روابط  عمومی باید به این نکته توجه داشته باشند که تنها دستیابی به راهکارها و ایده های سودمند و گره گشا برای موفقیت این بخش استراتژیک در سازمان کافی نیست و چنانچه آنها نتوانند نحوه صحیح پیاده سازی آن را برای همکاران خود تشریح کنند، تنها به نیمی از وظیفه راهبری خود عمل کرده اند و نتوانسته اند به درستی در راستای پیشبرد اهداف سازمان گام بردارند.
رییس شورای سیاست گذاری چهارمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط  عمومی ادامه داد: با توجه به این موضوع، مدیریت ارتباطات درون سازمانی و ایجاد ارتباط اثربخش مابین مدیران و همکاران، علاوه بر کمک به حرکت رو به رشد روابط  عمومی ها بسوی حرفه ای گرایی و تاثیرگذاری بیش از پیش آن در سازمان، دستیابی به اهداف و استراتژی های تعیین شده مشکل نخواهد بود.
وی افزود: بدیهی است اثربخشی اقدامات در این حوزه مستلزم درک متقابل و هماهنگی کامل میان مدیریت ارشد و روابط  عمومی است.
لازم به ذکر است چهارمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط  عمومی 13 شهریورماه سالجاری با محورهای حرفه ای گرایی در روابط عمومی؛ اصول و مبانی، تکنیک های ارتباطات خلاق، مدیریت تحلیل و پایش افکارعمومی، مدیریت هویت برند، تشریفات نوین به همراه پنل تخصصی برنامه ریزی شناور در روابط  عمومی (چالش تغییرات مدام مدیران روابط عمومی)  برگزار می شود.
علاقمندان به این کنفرانس می توانند با مراجعه به سایت i-pr.ir و یا تماس با شماره تلفن 88807453، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.