تبیان، دستیار زندگی
رئیس کمیته فوتسال درباره برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتسال توضیحاتی ارائه کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتخاری: باشگاه‌ها به سمت حرفه‌ای شدن گام بردارند

رئیس کمیته فوتسال درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال توضیحاتی ارائه کرد.

بخش ورزشی تبیان
title

سیدرضا افتخاری-رئیس کمیته فوتسال گفت:هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال با استقبال بی نظیر هواداران و علاقه مندان به فوتسال آغاز شد. هیات رییسه سازمان لیگ علیرغم عدم آمادگی برخی باشگاه‌ها با درخواست کادر فنی تیم ملی موافقت کردند تا مسابقات لیگ برتر قبل از جام جهانی شروع شود.
وی  افزود: لیگ امسال نوید بخش یک لیگ پویا و پر هیجان را می‌دهد که برای تماشاگران علاقه مند به فوتسال بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود. سازمان لیگ فوتسال در راستای کمک به باشگاه‌هایی که به تازگی به لیگ برتر آمده‌اند مسابقات هفته اول را بای آنها به تعویق انداخت و خوشبختانه اکثر باشگاه‌ها اکثر باشگاه‌ها شرایط و ویژگی‌های حرفه‌ای شدن را دارند و این سازمان د حال ابلاغ دستورالعمل های حرفه ای سازی AFC به باشگاه ها است .
رئیس کمیته فوتسال بیان کرد: حضور تیم‌های دانشگاه آزاد و الوند قزوین در لیگ برتر را به فال نیک می‌گیریم و امید داریم در آینده نزدیک تیم‌های شهید منصوری قرچک و میثاق تهران با ترمیم زیر ساخت‌های خود و رفع مشکلات مالی به لیگ برتر بازگردند.
افتخاری ادامه داد: نباید با لیگ برتر احساسی برخورد کنیم و باید واقعیت‌ها را بپذیریم. زمان آن رسیده که باشگاه‌ها به سمت حرفه‌ای شدن گام بردارند. اعمال سیاست‌های AFC در بحث حرفه‌ای شدن لیگ فوتسال با استقبال اکثر باشگاه‌های لیگ برتر روبرو شده و هنوز هم برخی افراد برای مطرح کردن خودشان در تلاش هستند که موفقیت ها و پیشرفت فوتسال را نادیده بگیرند.خوشبختانه روز به روز تعداد تیم های پایه در استان‌های کشور افزایش می‌یابد و سازمان لیگ برتر درصدد است با برنامه ریزی صحیح، مسابقات رده‌های پایه را در جهت پیشرفت و توسعه و استعدادیابی فوتسال در سراسر ایران به صورت لیگ برگزار کند.
وی افزود: برای اولین بار برنامه کامل مسابقات تا پایان سال جاری را در همه رده ها از طریق سایت فدراسیون و هیات‌های فوتبال استانها اعلام کرده ایم.علیرغم شایعات مطرح شده برنامه‌های تیم ملی به خوبی و با حمایت فدراسیون در حال اجرا است و در این راستا مشکلی وجود ندارد.دو تغییر در کادر فنی تیم ملی داشته ایم و مسعود جنتی و فرزین عبدلی به ترتیب به سمت ماساژور و مسئول تدارکات تیم ملی انتخاب کرده ایم. البته اسامی 25 بازیکن معرفی شده از طرف سرمربی تیم ملی به AFC اعلام شده که از این تعداد 14 نفر نهایی به جام جهانی اعزام می شوند. 
وی در پایان گفت:در جلسه‌ای که به اتفاق رییس فدراسیون با رییس سازمان صدا و سیما داشته‌ایم، ایشان قول دادند که نسبت به پخش بازی‌های تیم ملی در مسابقات جام جهانی نهایت همکاری را داشته باشند و در مذاکراتی که با رییس فدراسیون داشتم مقرر شد در راستای تنش زدایی و ایجاد آرامش و نظم و انضباط در برگزاری لیگ اقدامات لازم و موثر صورت پذیرد.


منبع: فارس


این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .