تبیان، دستیار زندگی
در فاصله چند روز مانده به شروع بازی های المپیک ریو، حمایت ها ازورزشکاران کشورمان برای شرکت در این مسابقات به اوج خود رسیده است. برای مثال در همان ابتدای کار، با تصمیم رئیس جمهوری به هر یک از نفرات اعزامی به رقابت های المپیک و پارالمپیک 10 میلیون تومان پاد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وقتی چهره تهران المپیکی شد

در فاصله چند روز مانده به شروع بازی های المپیک ریو، حمایت ها ازورزشکاران کشورمان برای شرکت در این مسابقات به اوج خود رسیده است. برای مثال در همان ابتدای کار، با تصمیم رئیس جمهوری به هر یک از نفرات اعزامی به رقابت های المپیک و پارالمپیک 10 میلیون تومان پاداش اهدا شد. همچنین شرکت های دولتی یا نیمه دولتی دیگر نیز قول پاداش های میلیونی به مدال آوران را داده اند.

بخش ورزشی تبیان
اامپیک

در همین راستا سازمان ورزش شهرداری تهران نیز با نصب بنرهایی با موضوع حمایت از کاروان ایران در المپیک در سطح شهر، فضای پایتخت را المپیکی کرده است.
محمد رضایی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در گفت وگویی در خصوص انجام این حرکت توضیح می دهد: «طبق تفاهمی که بین سازمان ورزش، سازمان زیباسازی شهرداری و کمیته ملی المپیک از چند ماه قبل انجام شده بود، قرار شد از روز اول مردادماه به مدت 10روز بنرهای حمایتی از کاروان المپیک ایران روی محل هایی که از قبل تعیین شده  نصب شود. این بنرها در برخی از مناطق هم با ژس ورزشکاران اعزامی کشورمان به المپیک نصب شده و جلوه زیبایی به شهر داده است. این موضوع قطعا باعث خواهد شد تا مردم با چهره المپیکی های خود آشنا شده و از همین حالا خودشان را آماده مشاهده رقابت های داغ المپیک 2016 در ریودوژانیرو کنند. این برای اولین بار است که در این سطح این کار انجام می شود.
ما با این کار به دنبال دو هدف بودیم؛ ابتدا تقویت روحیه و حمایت ازکاروان اعزامی به المپیک و سپس تشویق مردم به ورزش. قطعا این طرح در آینده نیز ادامه خواهد داشت، اما نه با این پوشش و گستردگی که قبل از اعزام کاروان المپیک به وجود آمد.»
رضایی در پاسخ به این سوال که این کار چقدر هزینه برای شهرداری داشته، این طور توضیح داد: «ما برآورد خاصی از هزینه این کار نداریم چون این کار جزو وظایف عمومی و جاری شهرداری بوده است.»
اخیرا از سوی شهرداری تهران دو استادیوم در اختیار پرسپولیس و استقلال قرار گرفته است. رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در مورد واگذاری ورزشگاه های شهید کاظمی و امام رضا(ع) به پرسپولیس و استقلال می گوید: «ما دو تیم محبوب و پرطرفدار پایتخت را صاحب استادیوم اختصاصی کردیم و از این اتفاق بسیار خوشحالیم. اما بعد ازتحویل این استادیوم ها نیز شهرداری به آنها بی توجه نبوده و اعتباری برای تکمیل و تجهیز این دو استادیوم در نظر گرفته شده است.»


منو: اسپرت