تبیان، دستیار زندگی
سخنگوی خانه روابط عمومی ایران از تدوین و تهیه پیش نویس قانون جامع روابط عمومی کشور برای ارائه به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیش نویس قانون جامع روابط عمومی تدوین می شود

سخنگوی خانه روابط عمومی ایران از تدوین و تهیه پیش نویس قانون جامع روابط عمومی کشور برای ارائه به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

هوشمند سفیدی

به گزارش  روابط عمومی، هوشمند سفیدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به جلسات اعضای خانه روابط عمومی ایران با برخی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مقرر شد تا این پیش نویس که شامل تمامی بخشنامه ها، آیین نامه ها ، مقررات و... که در 65 سال گذشته در رابطه با روابط عمومی های کشور شکل گرفته را از همه نهادها، مراکز و سازمانها جمع آوری و تدوین کرده برای اقدامات بعدی تقدیم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شود.

** هیات رئیسه خانه روابط عمومی کشور انتخاب شدند
وی از برگزاری انتخابات داخلی این خانه برای تعیین و معرفی اعضای هیات رئیسه آن خبر داد و گفت: براساس رای گیری بعمل آمده، جواد قاسمی به عنوان رئیس هیات مدیره، داوود زارعیان نایب رئیس، ناصر رزاقمنش خزانه دار شدند.
سفیدی گفت: من نیز به عنوان دبیر و سخنگوی این خانه انتخاب شدم.

** تجلیل از پدر روابط عمومی ایران
دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور از برگزاری آیین تجلیل از زنده یاد «حمید نطقی» پدر روابط عمومی ایران خبر داد و افزود: این آیین 11 شهریور ماه سال جاری همزمان با سالروز تولد وی با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری، کشوری، مدیران مسئول شماری از رسانه ها، اساتید علوم ارتباطات و پیشکسوتان روابط عمومی کشور برگزار خواهد شد.

** حرکت خانه روابط عمومی برای اعتلای این حرفه
سخنگوی خانه روابط عمومی ایران تاکید کرد: خانه روابط عمومی ایران تمامی تلاش و امکانات را با استفاده از ظرفیت های موجود بکار می گیرد تا برای اعتلای حرفه روابط عمومی در کشور و عرصه بین المللی گام های مثبت و موثری بردارد.
به گفته سفیدی، این خانه در این مسیر از حضور و همکاری و تعامل همگان برای رسیدن به مقصود و هدف نهایی به گرمی استقبال می کند.