تبیان، دستیار زندگی
یكی شورای عالی اطلاع رسانی، در ذیل برگزاری نخستین جشنواره ملی تسما اقدام به برپایی جشنواره بازی‌‏های الكترونیكی و رایانه‌‏ای كرده است. معاون فنی شورای عالی اطلاع رسانی، با اشاره به وظیفه شورا مبنی بر تولید و ساماندهی محتوا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین جشنواره بازی های الكترونیكی


شورای عالی اطلاع رسانی، در ذیل برگزاری نخستین جشنواره ملی تسما اقدام به برپایی جشنواره بازی‌‏های الكترونیكی و رایانه‌‏ای كرده است.

معاون فنی شورای عالی اطلاع رسانی، با اشاره به وظیفه شورا مبنی بر تولید و ساماندهی محتوای الكترونیكی ایران، گفت: جشنواره بازی‌‏های الكترونیكی و رایانه‌‏ای با هدف شناخت و معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های كشور در زمینه بازی‌های الكترونیكی، تقویت جریان تولید بازی‌‏های الكترونیكی در كشور، بهبود فرهنگ استفاده از بازی‌های رایانه‌ای و الكترونیكی و انگیزه بخشی برای تحقیقات در زمینه بازی‌های الكترونیكی برگزار می‌‏شود.

وی با دعوت از كلیه علاقه‌‏مندان و فعالان برای حضور در جشنواره بیان‌‏ داشت: جشنوراه مذكور در قالب مسابقه، كارگاه آموزشی، همایش علمی و نمایشگاه با موضوعات تعریف شده‌‏ای در بخش تولیدات، علمی- پژوهشی، ادبیات، فناوری، اقتصادی، فرهنگ استفاده، فعالیت‌‏های هنری و فعالیت اجتماعی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، آخرین مهلت ارسال آثار 20 فروردین سال 86 خواهد بود و ضمن تقدیر از برگزیدگان این جشنواره، امكان بهره‌مندی از حمایت شورای عالی اطلاع رسانی در جهت اجرای طرح های ملی بازی‌‏های رایانه‌‏ای برای آن‌‏ها محفوظ خواهد بود.

علاقمندان می‌‏توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی به آدرس WWW.IEGF.IR مراجعه و یا با دبیرخانه جشنواره، 88325274 تماس بگیرند.

منبع : سایت ایلنا