تبیان، دستیار زندگی
محمدعلی بهمنی ، غزلسرای بزرگ معاصردر بیمارستان بستری شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

من زنده ام هنوز و به عمل فکر می کنم

محمدعلی بهمنی ، غزلسرای بزرگ معاصردر بیمارستان بستری شد.

فرآوری: فاطمه ابراهیمی - بخش ادبیات تبیان
محمد علی بهمنی

محمد علی بهمنی، شاعر و غزل سرای کشورمان با انتشار تصویری در صفحه شخصی اش، از بستری شدن خود در بیمارستان خبر داد.

وی در ادامه نوشته است: « مرد عمل نبودم اگر - عاقبت شدم»

چند روز پیش در پی انتشار اخباری در فضای مجازی درباره حال استاد، احمد امیرخلیلی در گفتگو با ایبنا گفته بود: متأسفانه این روزها فضای مجازی آلوده به شایعات زشتی شده است که هیچ کدام صحت ندارند. من در حال حاضر کنار استاد هستم، حال ایشان بواسطه پیگیری ها و زحمات دوستان خوب است و رفت و آمد استاد به بیمارستان برای انجام مراحل درمانی است. بیماری محمدعلی بهمنی تورم پورستات است که با توجه به سن و سال وی بیماری عجیبی نیست چراکه بیماری پورستات در این سن طبیعی است.

امیرخلیلی با انتقاد از شایعات بی اساس در این باره اظهار کرده بود: با توجه به آزمایش های انجام شده پزشکان از محمدعلی بهمنی درخواست کردند تا از بین عمل جراحی یا مدارا با بیماری و مسكّن های دارویی یکی را انتخاب کند چراكه خطرات عمل و دوره نقاهت در این سن كم نیست. اگر استاد تصمیم به عمل پروستات بگیرد، عمل پروستات روز یکشنبه (10 مردادماه) انجام خواهد شد.

بدین ترتیب با توجه به  مطلبی که بهمنی در صفحه شخصی خود منتشر کرده و گفته های امیر خلیلی، به احتمال زیاد این شاعر کشورمان روز یکشنبه، جهت درمان بیماری خود تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

محمدعلی بهمنی، شاعر مطرح کشورمان در سال 1321 در بندرعباس متولد شده است. «باغ بلال»، «در بیوزنی»، «عامیانه ها»، «گیسو، کلاه، کفتر»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می شود»، «شاعر شنیدنی است»، «عشق است»، «نیستان»، «این خانه واژه های نسوزی دارد»، «من زنده ام هنوز و غزل فکر می کنم» و «غزل زندگی کنیم» از مجموعه شعرهای منتشرشده این شاعر است.

برای استاد بهمنی، شاعر و غزلسرای ایرانی آرزوی سلامتی داریم.

* تیتر استعاره ای از عنوان مجموعه شعر «من زنده ام هنوز و غزل فکر می کنم» است.


منابع:
ایبنا
صفحه شخصی محمدعلی بهمنی