تبیان، دستیار زندگی
72 ساعت پس از انتقاد شدید مردم ایران از طرح های اولیه لباس رسمی ایران برای حضور در مراسم افتتاحیه المپیک ریو این طرح ها کاملا تغییر خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تلاش شبانه روزی برای رساندن لباس های المپیک

72 ساعت پس از انتقاد شدید مردم ایران از طرح‌های اولیه لباس رسمی ایران برای حضور در مراسم افتتاحیه المپیک ریو این طرح‌ها کاملا تغییر خواهد کرد.

بخش ورزشی تبیان
لباس المپیک

در جلسه‌ای با حضور یکی از طراحان لباس ایران با کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک تغییر طرح لباس رسمی ایران برای رژه در المپیک مورد تصویب قرار گرفت و ورزشکاران حاضر در افتتاحیه المپیک 2016 ریو با لباسی جدید رژه خواهند رفت.
طرح‌ جدید شامل 3 اتود مختلف است که تا قبل از سفر ورزشکاران ایران به شهر ریو آماده خواهد شد. در این طرح که متفاوت با سایر طراحی‌های لباس ورزشکاران ایرانی به نظر می‌رسد، از المان‌های پرچم ایران استفاده شده است. همچنین پوشش بانوان حاضر در المپیک نیز به طور کلی مورد تغییر قرار گرفته است.

لباس المپیک

تنها ابهام در این زمینه این است که آیا طراح این لباس‌های جدید این فرصت را برای رساندن البسه به کاروان ایران دارد یا نه. بنابه گفته روابط عمومی کمیته ملی المپیک یک تیم پرتعداد کار خود را به سرعت آغاز کرده‌اند تا با کار شبانه روزی حداقل لباس 50 درصد از کاروان اعزامی ایران به المپیک را تا 72 ساعت آینده آماده کنند. تیم‌هایی مثل والیبال که هم اکنون در ریو به سر می‌برند قرار است البسه خود را در ریو تحویل بگیرند.

لباس المپیک


منبع : سایت المپیک