تبیان، دستیار زندگی
در حالیكه مایكروسافت به تازگی نسخه جدید سیستم عامل خود موسوم به ویستا را روانه بازار كرده بحث در مورد نام و مشخصات سیستم عامل بعدی این شركت و نیز تحولات آتی مجموعه OFFICE از هم اكنون آغاز شده است. بحث در این مورد از زم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنجال در مورد نسخه آینده ویندوز


در حالیكه مایكروسافت به تازگی نسخه جدید سیستم عامل خود موسوم به ویستا را روانه بازار كرده بحث در مورد نام و مشخصات سیستم عامل بعدی این شركت و نیز تحولات آتی مجموعه OFFICE از هم اكنون آغاز شده است.

بحث در این مورد از زمانی داغ شد كه بن فتی یكی از معاونان مایكروسافت از عرضه نسخه جدید ویندوز در سال 2009 در جریان برگزاری كنفرانس امنیتی RSA خبر داد.

در حالیكه گفته می شد اسم كد ویندوز بعدی VIENNA است، حال شنیده می شود كه عنوان WINDOWS 7 برای سیستم عامل جدید انتخاب شده است.

در همین حال مایكروسافت با صدور بیانیه ای اعلام كرده كه تمام هوش و حواس خود را متوجه ارتقای كیفیت ویستا كرده و اگر چه برای طراحی نسخه جدید ویندوز در حال تلاش است اما هنوز قصد ندارد در مورد آن اطلاع رسانی رسمی به عمل آورد.

با این حال گمانه زنی در این مورد پایان نیافته و گمانه زنی ها از عرضه نسخه بعدی ویندوز تا سال 2009 و حتی 2011 حكایت دارند.

از سوی دیگر گفته می شود نسخه بعدی OFFICE موسوم به OFFICE 14 در سه ماهه اول سال 2009 در دسترس خواهد بود.

مایكروسافت در بیانیه خود تصریح كرده كه این شركت هر 2- 3 سال یكبار نسخه جدیدی از OFFICE را عرضه می كند، با این حال در حال حاضر نمی تواند اطلاعات جدیدی را در این زمینه اعلام كند.

منبع :خبرگزاری سلام

مطالب مرتبط :

1. هشت سؤال رایج در مورد ویستا

2. آفیس 2007 آماده توزیع

3. مایکروسافت ساختار ویندوز ویستا را عوض می کند