تبیان، دستیار زندگی
شید كمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی علل محرومیت باشگاه استقلال تهران ازجام باشگاههای اسیا فردا تشكیل جلسه می دهد. یحیی زاده از نمایندگان عضوكمیسیون فرهنگی مجلس با اعلام این خبر گفت : در پی درخواستهای مرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کار استقلال به مجلس کشید


كمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی علل محرومیت باشگاه استقلال تهران ازجام باشگاههای اسیا فردا تشكیل جلسه می دهد.

یحیی زاده از نمایندگان عضوكمیسیون فرهنگی مجلس با اعلام این خبر گفت : در پی درخواستهای مردمی و بر اساس وظیفه نظارتی مجلس شورای اسلامی ، كمیسیون فرهنگی در نشست دیروز خود كمیته تربیت بدنی مجلس را مامور بررسی علل محرومیت باشگاه استقلال كرد.

وی افزود : این كمیته در جلسه امروز خود ضمن بررسی علل تاخیر در ارسال اسامی بازیكنان تلاش می كند تا مقصران آن رامعرفی كند.

عضو كمیته تربیت بدنی مجلس همچنین با اشاره به مشكلات موجود در باشگاه استقلال گفت :علت برخی از این موارد نبود كارشناسان ورزشی در كادر باشگاه و وقت نگذاشتن برای امور باشگاه است .

كنفدراسیون فوتبال اسیا باشگاه استقلال تهران را بعلت تاخیر در ارسال اسامی بازیكنانش از مسابقات فوتبال جام باشگاههای آسیا محروم كرده است .

طبق خبرهای رسیده مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد برای گفتگو درباره لغومحرومیت تیم فوتبال این باشگاه از رقابتهای جام باشگاههای اسیا تا چند روز آینده به مالزی سفر كند.

در این سفر علی اصغر مانوسی فر به عنوان مسوول جدید کمیته بین الملل باشگاه استقلال (جانشین عباس ترابیان) و یکی از اعضای کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال (احتمالا دکتر غفاری) نجف نژاد را همراهی خواهند کرد.

تعیین تکلیف استقلال بعد از تعطیلات