تبیان، دستیار زندگی
تلاش، تمرین و پشتکار دانش آموزان در این دوره از مسابقات مشهود است و خود را برای ورود به مرحله ای بین المللی آماده می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزه های قرآنی باید همواره در مراحل زندگی مورد توجه قرار گیرد

تلاش، تمرین و پشتکار دانش آموزان در این دوره از مسابقات مشهود است و خود را برای ورود به مرحله ای بین المللی آماده می کنند.

آموزه های قرآنی

جواد عبدالله ، دانش آموز مؤذن روشندل در حاشیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور در همدان به خبرنگار شبستان گفت: برای دومین بار متوالی در رشته اذان از مدارس استثنائی کشور در مسابقات قرآنی دانش آموزان شرکت می کنم.

وی افزود: قرآن کریم بیانگر راه صحیح زندگی است و خداوند متعال در این کتاب آسمانی طریقه درست زندگی را به بشر خاکی نشان داده و ما نیز باید با حفظ قرآن و عترت، در این مسیر گام برداریم.

وی تصریح کرد: تلاش، تمرین و پشتکار دانش آموزان در این دوره از مسابقات مشهود است و خود را برای ورود به مرحله ای بین المللی آماده می کنند.

دانش آموز مؤذن روشندل با بیان اینکه آموزه های قرآنی همواره باید در طول زندگی مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: بسیاری از اسطوره های قرآنی از دل مسابقات دانش آموزی برمی خیزند.

عبدالله خاطرنشان کرد: نقش قرآن کریم در زندگی بنده بسیار برجسته است و همواره راهگشایی مشکلات زندگیم بوده است.

آموزه های قرآنی همواره باید در طول زندگی مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: بسیاری از اسطوره های قرآنی از دل مسابقات دانش آموزی برمی خیزند.

وی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار دو نهاد آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه اقدام به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کردند که این مهم دارای تاثیرگذاری مفید می باشد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.


منبع:
خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .