تبیان، دستیار زندگی
تیم علیرضا منصوریان بدنسازی خود را خیلی زود آغاز کرد و در نیمه دوم بازی با نفت کمی خسته به نظر می رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رکورد منفی علی منصوریان ؟

تیم علیرضا منصوریان بدنسازی خود را خیلی زود آغاز کرد و در نیمه دوم بازی با نفت کمی خسته به نظر می رسید.

بخش ورزشی تبیان
استقلال

شاید هیچکس فکر نمی کرد که بدنسازی خیلی زود استقلالی ها در هفته اول برای آنها مشکل ایجاد کند. علیرضا منصوریان و تیمش خیلی زود برای لیگ شانزدهم آماده شدند و بدنسازی های فشرده خود را آغاز کردند.
 ولی در مقابل حریف استقلال در هفته اول یعنی نفت، خیلی دیر جمع و جور شد و علی دایی و شاگردانش چندان به بدنسازی نرسیدند. با این حال مشخص بود که بازیکنان استقلال در نیمه دوم دچار افت بدنی شده بودند و بیشتر ساکن بازی می کردند. چیزی که در نیمه اول از این تیم ندیدیم. نفتی ها بدنسازی خود را به هفته چهارم به بعد یعنی در تعطیلات لیگ موکول کرده اند. همین اتفاق باعث شد که آنها در بازی اول مقابل استقلال سرحال تر از حریف باشند و با دوندگی بیشتر خیلی راحت گل خورده را جبران کنند.
شاگردان منصوریان هم که در نیمه اول بازی امیدوار کننده ای برای هواداران خود انجام دادند، در نیمه دوم رفته رفته خسته تر بازی را دنبال کردند. منصوریان و استقلال هفته بعد باید در گرمای اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروند و اگر در این بازی که در شرایط سخت برای آبی ها برگزار می شود هم نتیجه نگیرند، نبردن در 2 هفته اول می تواند نکته ای منفی در کارنامه سرمربی جدید آبی ها باشد.


منبع : خبرآنلاین