تبیان، دستیار زندگی
اگر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به دور دوم برسد؛ مردم هر فردی را که در مقابل او قرار بگیرد، انتخاب خواهند کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیدی به پیروزی روحانی نیست

اگر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به دور دوم برسد؛ مردم هر فردی را که در مقابل او قرار بگیرد، انتخاب خواهند کرد.

بخش سیاست تبیان

روحانی، حسن روحانی، انتخابات، نتیجه انتخابات، باهنر، اصلاح طلب، اصولگرا، انتخابات 96، انتخابات ریاست

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در واکنش به انتشار اخباری درباره کاندیداتوری اش در ریاست جمهوری گفت: به هیچ وجه قصد کاندیداتوری در انتخابات پیش رو را ندارم.

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ، در پاسخ به پرسشی درباره ادعای جریان اصلاح طلب مبنی بر کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده به هیچ وجه قصد کاندیداتوری در انتخابات پیش رو را ندارم.

عطریانفر : تنها رقیب روحانی در بین اصولگرایان در انتخابات 96، محمدرضا باهنر است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه بابیان اینکه در صورتی که دولت روحانی چندین اقدام اساسی انجام ندهد در دور دوم رأی گیری دچار مشکل خواهد شد، اظهارکرد: اگر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به دور دوم برسد؛ مردم هر فردی را که در مقابل او قرار بگیرد، انتخاب خواهند کرد.

عطریانفر از اعضای مرکزیت حزب کارگزاران سازندگی امروز در گفت وگو با یک روزنامه مدعی اصلاح طلبی مدعی شده که تنها رقیب روحانی در بین اصولگرایان در انتخابات 96، محمدرضا باهنر است.


منبع : تسنیم