تبیان، دستیار زندگی
با توجه به اینکه تیم ملی والیبال به عنوان اولین گروه راهی ریو می شوند، لباس های جدید آنها برای مراسم رژه هنوز آماده نیست و این احتمال وجود دارد آنها در رژه روز افتتاحیه غایب باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لباس ها اندازه نیست

احتمال غیبت والیبالیست ها در رژه المپیک

با توجه به اینکه تیم ملی والیبال به عنوان اولین گروه راهی ریو می شوند، لباس های جدید آنها برای مراسم رژه هنوز آماده نیست و این احتمال وجود دارد آنها در رژه روز افتتاحیه غایب باشند.

بخش ورزشی تبیان
والیبال


موج انتقاد از لباس های فرم ایران برای حضور در مراسم افتتاحیه رقابت های المپیک ریو روز گذشته تمام صفحات مجازی را در برگرفته بود. کاربران، مدیران و ورزشکاران همگی به این سوژه انتقادات تند و البته طعنه آمیزی داشتند تا جایی که وزیر ورزش هم کیفیت نامناسب لباس ها را پذیرفت و قول تعویض و بهبودی آنها را داد.
تیم ملی والیبال ایران به عنوان اولین نفرات اعزامی به المپیک بامداد سه شنبه راهی ریو خواهند شد و فرصتی برای تعویض لباس های آنها نخواهد بود. امروز هم آخرین تمرین آنها برگزار شد تا از فردا خود را آماده سفر به المپیک کنند. لباس ها ضمن اینکه از لحاظ کیفی و طراحی کیفیت مناسبی نداشت اکثر بازیکنان و کادرفنی لباس هایی به اندازه خودشان نداشتند و یا به آنها کوتاه بود یا بلند.
آنها فرصتی هم برای تعویض یا ترمیم لباس ها نخواهند داشت و پوشیدن آن برای بازیکنان و البته کادرفنی تقریباً غیرممکن است. حالا قول هایی داده شده است تا لباس های جدید با اندازه جدید به دست والیبالیست ها در ریو برسد که به گفته خودشان این موضوع غیرممکن به نظر می رسد که در صورت نرساندن لباس های جدید به کاروان والیبال آنها شرایط حضور در رژه را نخواهند داشت.


منبع : ورزش 3