تبیان، دستیار زندگی
لات دبیر فدراسیون فوتبال از ادامه تلاشها و رایزنی ها برای حل مشكل استقلال جهت حضور در جام باشگاههای آسیا خبر داد و گفت : با توجه به قدمت و پیشینه باشگاه استقلال ، امیدواریم مسوولان كنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیم خویش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تعیین تکلیف استقلال بعد از تعطیلات


دبیر فدراسیون فوتبال از ادامه تلاشها و رایزنی ها برای حل مشكل استقلال جهت حضور در جام باشگاههای آسیا خبر داد و گفت : با توجه به قدمت و پیشینه باشگاه استقلال ، امیدواریم مسوولان كنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیم خویش تجدید نظر كنند .

مهدی محمد نبی اضافه كرد : در این ارتباط جلسه ای به اتفاق مقداد نجف نژاد مدیر عامل باشگاه استقلال ، دكتر غفاری مسوول روابط بین الملل فدراسیون و نظری جویباری سرپرست تیم استقلال ، در محل فدراسیون برگزار شد و طی آن با توجه به مدارك ارایه شده از طرف باشگاه دال بر ارسال پستی لیست بازیكنان تیم استقلال به AFC ، نامه ای را به كنفدراسیون فوتبال آسیا زدیم و طی آن خواستار این شدیم كه محرومیت استقلال از حضور در جام باشگاههای آسیا رفع شده و این تیم مجدداً مجوز حضور در رقابت های گروهی را پیدا كند .

جدا از نامه ای كه باشگاه استقلال به AFC فرستاده ، با مسوولان كنفدراسیون هم تلفنی مذاكره كرده ایم تا این تلاشها به ثمر بنشیند . وی با تأكید بر اینكه فدراسیون فوتبال به پیگیریها و مذاكرات خود با مقامات AFC تا حل شدن موضوع ادامه می دهد ، گفت : در حال حاضر با تعطیلی 4 روزه به مناسبت عید چینی در مالزی مواجه هستیم و برای همین نیز باید صبر كرد تا پس از این تعطیلی ، كنفدراسیون بطور رسمی به درخواست فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال پاسخ دهد . دبیر فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری به اینكه مذاكرات و رایزنی های انجام شده نتیجه بخش باشد ، گفت : البته همه چیز بستگی به مساعدت و همكاری مسوولان كنفدراسیون فوتبال آسیا بستگی دارد .

با این حال به شخصه امیدوارم با توجه به سابقه و پیشینه باشگاه استقلال در جام باشگاههای آسیا و مقامهایی كه این تیم در عرصه این جام بدست آورده ، AFC در تصمیم خویش تجدید نظر كند و این مسأله نقطه امیدی برای باشگاه استقلال به شمار می آید . نبی افزود : بطور مسلم حضور استقلال در جام باشگاههای آسیا با توجه به طرفداران پرشمار خود ، گرمی بخش این مسابقات است و امیدواریم مقام های مسوول در كنفدراسیون فوتبال آسیا، این نكته را نادیده نگیرند .

دبیر فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به اینكه كار تدوین اساسنامه جدید فدراسیون در كمیته انتقالی به خوبی پیش می رود ، ابراز امیدواری كرد كه این كار در اسفندماه به پایان رسیده و نهایی شود.

قلعه‌نویی: از طریق وزارت امور خارجه پیگیر امور هستیم