تبیان، دستیار زندگی
یش قویترین مردان جهان ماه آینده در کیش گردهم می آیند. یک دوره رقابت های قوی ترین مردان جهان با عنوان جایزه بزرگ خلیج فارس امسال به میزبانی ایران و در جزیره زیبای كیش برگزار خواهد شد. به گزارش تبیان این رقابت ها با حضو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قوی ترین مردان جهان در كیش


قویترین مردان جهان ماه آینده در کیش گردهم می آیند.

یک دوره رقابت های قوی ترین مردان جهان با عنوان جایزه بزرگ خلیج فارس امسال به میزبانی ایران و در جزیره زیبای كیش برگزار خواهد شد.

به گزارش تبیان این رقابت ها با حضور 17 ورزشكار خارجی و سه ورزشكار داخلی از 23 تا 27 اسفند برگزار خواهد شد.

مسابقات جایزه بزرگ خلیج فارس برای نخستین بار درایران برگزار می شود و ورزشكاران حاضر در این مسابقات با پوشش های اقوام مختلف كشورمان در صحنه مسابقات حاضر خواهند شد.

قرار است این رقابت ها در 8 ایتم برگزار شود که كشیدن كامیون 20 تنی ، انتقال دو وزنه 420 كیلوگرمی به مسافت 20 متر ، حمل دو چمدان 160 كیلوگرمی به مسافت 40 متر به صورت رفت و برگشت ، انتقال گوی سنگی برروی سكو به وزن 120 ، 140 و 180 كیلوگرم ، غلطاندن 6 مرتبه لاستیك 420 كیلوگرمی و ایتم سه گانه شامل حمل دو كسیه 150 كیلوگرمی به مسافت 5 متر، انتقال وزنه 220 كیلوگرمی به مسافت 5 متر و غلط 5 مرتبه لاستیك 420 كیلوگرمی از مواد این مسابقات است.

روسیه ، لیتوانی ، امریكا ، استونی ، بلاروس ، لهستان ، دانمارك ، نروژ ، استرالیا ، آلمان ، ایسلند ، هلند ، بلغارستان ، اوكراین و كانادا كشورهایی هستند كه برای شركت در این رقابتها به ایران نماینده خواهند فرستاد.

مسابقات قوی ترین مردان جهان – فنلاند ؛