تبیان، دستیار زندگی
شد حسین کعبی بازیکن تیم فوتبال الامارت، بعد از جدایی از این تیم به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. به گزارش تبیان حسین کعبی بازیکن تیمهای ملی بزرگسالان و امید کشورمان که با سرمربی تیم الامارات دچار مشکل شده بود قراردادش ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین کعبی سرخپوش شد


حسین کعبی بازیکن تیم فوتبال الامارت، بعد از جدایی از این تیم به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش تبیان حسین کعبی بازیکن تیمهای ملی بزرگسالان و امید کشورمان که با سرمربی تیم الامارات دچار مشکل شده بود قراردادش را با این تیم فسخ کرد و به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

مدیربرنامه های کعبی در دو جلسه ای که عصر روز پنج شنبه و جمعه شب با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت درباره عقد قرارداد 6 ماهه به توافق رسید. کعبی عصر دیروز با حضور در هیأت فوتبال استان تهران قرارداد 6 ماهه اش با پرسپولیس را ثبت کرد و 21 روز دیگر می تواند پرسپولیس را در بازیهای رسمی همراهی کند. کعبی جزو سهمیه بازیکنان زیر 23 سال پرسپولیس محسوب می شود.

طبق اعلام باشگاه پرسپولیس کعبی که قبل از شروع فصل جاری نیز با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده بود علیرغم پیشنهادی که از باشگاه السد قطر داشت با مبلغی معقول به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. این بازیکن بعد از همراهی تیم ملی امید در امارات، در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس شرکت می کند. کعبی از جمله بازیکنانی است که مصطفی دنیزلی اعتقاد خاصی به او دارد. دنیزلی طی روزهای گذشته رضایت و موافقت خود را با جذب این بازیکن ملی پوش اعلام کرده بود و از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواسته بود مقدمات حضور او در تیم را فراهم سازد.

کاپیتان تیم ملی سوریه هم به پرسپولیس پیوست