تبیان، دستیار زندگی
اواخر هفته گذشته مراسم بدرقه کاروان ورزشی کشورمان برای حضور در مسابقات المپیک 2016ریو برگزار شد تا هیجان و انتظار برای شروع این رقابت ها و تماشای عملکرد قهرمانان کشورمان به اوج برسد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اوج امیدواری به موفقیت ورزش کشور در المپیک ریو

اواخر هفته گذشته مراسم بدرقه کاروان ورزشی کشورمان برای حضور در مسابقات المپیک 2016ریو برگزار شد تا هیجان و انتظار برای شروع این رقابت ها و تماشای عملکرد قهرمانان کشورمان به اوج برسد.

بخش ورزشی تبیان
بدرقه ورزشکاران

دیروز معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت وگو با برنامه ورزش و مردم به ارزیابی وضعیت کاروان ایران پرداخت و آن را استثنایی توصیف کرد: «فکر می کنم هم فدراسیون های ورزشی و هم تیم هایی که می خواهند اعزام شوند، در شرایط خوبی هستند و می توانیم بگوییم شرایط استثنایی دارند. ما در سه، چهار رشته بیشتر شانس کسب مدال نداریم. وقتی نگاه می کنیم که روسای این فدراسیون ها همه از همین رشته بوده و سابقه ورزشی و مدیریتی دارند، امیدوارتر می شویم. خود ورزشکاران هم به همین شکل هستند و من به تمرینات که رفته بودم، دیدم آنها با انگیزه کار می کنند. می گفتند برای آنها قربانی کنیم که چشم نخورند و امیدوارم این آمادگی حفظ شود که در ریو بدرخشند.»

نصرالله سجادی در مورد پیش بینی اش از تعداد مدال های ایران در ریو هم گفت: «من خیلی موافق عدد و رقم دادن، حداقل در رسانه ها نیستم. من فقط می توانم بگویم در کشتی آزاد، فرنگی، وزنه برداری و تکواندو در دوره های بعد از انقلاب که حضور داشتم، از نظر کیفیت این یکی از بهترین دوره ها است. با این حال بازهم میدان مسابقه است و شرایط را فقط ما رقم نمی زنیم.»
سجادی مشخصا به رشته والیبال اشاره می کند: «فکر نکنید که والیبال ما در المپیک زنگ تفریح خواهد بود، به نظرم تیم ایران در سطحی است که می تواند با بزرگان دنیا رقابت کند و ملی پوشان انگیزه بالایی دارند. تیم والیبال 8 مرداد وارد برزیل می شود و کشور میزبان که عناوین بسیار زیادی دارد، دعوت کرده تا دو بازی دوستانه با ایران داشته باشد. در مجموع اینکه تیم هایی که امید به کسب مدال داریم مدال می گیرند و بقیه ورزشکاران نیز آماده هستند. امیدهای کسب مدال ما در هفته دوم المپیک است و امیدوارم ملی پوشان ایران بتوانند مدال های خوبی بگیرند و مردم از این اتفاق خوشحال شوند.»


منبع: ورزش و مردم