تبیان، دستیار زندگی
مهمترین مسئله در جامعه رعایت اخلاق است/ باید شرایط زیست در خوزستان بهبود یابد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهمترین مسئله در جامعه رعایت اخلاق است/ باید شرایط زیست در خوزستان بهبود یابد

رعایت اخلاق

تبیان به نقل از گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، عصر امروز(29 تیر) در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان که در سالن جلسات حوزه ریاست استانداری برگزار شد، در خصوص تغییر مدیران ستادی و اجرایی، گفت: در حال ارزیابی هستم و لازم است این ارزیابی مطابق با انتظاراتی که از مدیران در ارائه خدمات است، تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه با تغییر مدیران تنها 10 تا 15 درصد از مشکلات حل می شود و مهم تر از آن تغییر در رویکردهاست، اضافه کرد: برای تغییر و جابجایی باید حجت بر من تمام شود که شخصی تواناتر برای انجام آن کار وجود دارد، این شکل اخلاقی تر است.

استاندار خوزستان، با اشاره به اینکه اخلاق در جامعه مهمترین مسئله تلقی می شود، بر رعایت این مهم در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: همه مشکلات موجود از بی اخلاقی هاست.

وی در خصوص مدیران پروازی در استان، خاطر نشان کرد: مدیرانی که خانواده هایشان در استان های دیگر ساکن هستند هر دو یا سه هفته یکبار، دو روزی می روند و برمی گردند این ها را نمی شود گفت مدیر پروازی.

شریعتی، افزود: اما در استان فرمانداران یا بخشدارانی داریم که هر روز ساعت دو یا سه ظهر به خانه هایشان در اهواز می آیند و محل خدمتشان به امان خدا می ماند تا فردا که بارگردند، من به مدیران و فرمانداران گفته ام که باید در محل خدمتشان ساکن و در دسترس باشند.

وی در ارتباط با استفاده از کارشناسان و صاحب نظران در تصمیم گیری ها با اشاره به آیه «الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ َیَتَّبِعُونَ َحْسَنَهُ أُولَئِكَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ/زمر-18»  بیان داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید اهل خرد آن است که همه صحبت ها را بشنود.

وی تصریح کرد: پیش از این هم گفته ام که من هم استاندار نماز شب خوان ها و هم کاهل الصلواه ها هستم، استاندار همه هستم و حرف همه را خواهم شنید؛ گوش من آماده شنیدن حرف همه اقشار، اقوام است چرا که در این صورت احتمال خطا در تصمیم گیری هم کاهش می یابد.

استاندار خوزستان، در ادامه به حل معضل بیکاری در استان اشاره کرد و اذعان داشت: مسئله بیکاری از مواردی است که در دراز مدت حل می شود لذا سعی من بر این است که امور را در این روند قرار دهم.

وی ایجاد فضای امن سرمایه گذاری و رفع موانع تولید و کسب و کار را از مهمترین مواردی دانست که در جهت حل معضل بیکاری، با عزمی جزم به دنبال رفع این مشکل هستیم.

شریعتی، در خصوص انتقال آب استان خوزستان، یاد آور شد: نظر و موضع من در این مسئله نظر دولت است؛ رئیس جمهور عنوان کرده است هیچ کس حق ندارد جز برای شرب آب را منتقل کند.

وی در پایان با اشاره به فرصت ها، امکانات و قابلیت های خوزستان عنوان کرد: باید شرایط زیست در استان بهبود یابد، اگر شرایط زیست انسانی محیا نشود، کسی در این استان نمی ماند و این فرصت ها از دست خواهد رفت.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.