تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در جریان اختتامیه جشنواره تبیان خطاب به دانش آموزان گفت: با علم و عمل خودتان به بازسازی عزت ملی و علمی دنیای شرق و کشورمان بپردازید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با عدم و عمل به بازسازی عزت ملی و علمی  مان بپردازید

حجت  الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در جریان اختتامیه جشنواره تبیان خطاب به دانش آموزان گفت: با علم و عمل خودتان به بازسازی عزت ملی و علمی دنیای شرق و کشورمان بپردازید.

بخش قرآن تبیان
حجت الاسلام خاموشی

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت:  در اسلام به امر علم و علم  آموزی   تأکیدات بسیاری شده است و هر موضوعی که بشر به آن نیاز دارد، علم خوانده می شود.
وی با بیان اینکه در روایات اهل بیت «علیه  السلام»، ارزش و قیمت هر فرد به میزان علم او آمده است،  گفت: دنیا به ما می  گوید که شما حق فکر کردن ندارید، چرا که از پیشرفت  ما می  ترسند و در این خصوص برخی از دانشمندان ما را ترور کردند. ما به دشمن می  گوییم که برای علم مرزی وجود ندارد و از پیشرفت روزافزون ما عصبانی باشید.
حجت الاسلام و المسلمین خاموشی خطاب به دانش آموزان گفت: بازخوانی و بازسازی عزت ملی و علمی توسط شما دانش آموزان انجام می شود.

در اسلام به امر علم و علم  آموزی تأکیدات بسیاری شده است و هر موضوعی که بشر به آن نیاز دارد، علم خوانده می شود.

وی در پایان سخنان خود خواستار تجاری  سازی دانش و ورود دانش  آموزان به عرصه ابتکارات و خلاقیت  های عملیاتی شد.
لازم به ذکر است یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان، با حضور 5 هزار دانش آموز در سه بخش مسابقات، سمینارهای علمی و غرفه های نمایشگاهی از صبح روز پنج شنبه نهم اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد. هدف از برگزاری این جشنواره که با استقبال بی نظیر از سوی دانش آموزان روبرو گشت شناسایی استعدادهای دانش آموزان نخبه و جهت دهی به آن ها برای به باز نشستن ایده ها و نوآوری های آینده سازان این مرز و بوم بود.
پس از دو روز برگزاری پرشکوه جشنواره مراسم اختتامیه، یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین خاموشی؛ ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش، نصراله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ریاست سازمان فناوری اطلاعات حجت الاسلام والمسلمین آقامیری و مدیرعامل موسسه تبیان و محمدمهدی طهرانچی؛ ریاست دانشگاه شهید بهشتی همراه با جمعی از مسئولین موسسه تبیان و با حضور گسترده و چشمگیر دانش آموزان و اولیا و مربیان در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.