تبیان، دستیار زندگی
من فکر می کنم مجلس و دولت به جای تصمیمات پیش پا افتاده و سریع برای مقابله با این مسئله، نگاه کلان تری به این موضوع داشته باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه حل مساله فیش های حقوقی

من فکر می کنم مجلس و دولت به جای تصمیمات پیش پا افتاده و سریع برای مقابله با این مسئله، نگاه کلان تری به این موضوع داشته باشند.

بخش سیاست تبیان

فیش های حقوقی، فیش های نجومی، فیش های میلیونی، مجلس شورای اسلامی، دولت، حسن روحانی، فیش حقوقی جهانگی

به گزارش تبیان به نقل از خبرآنلاین ، حسین کمالی در خصوص تعدد طرح های مطرح شده پیرامون فیش های حقوقی در مجلس و اینکه چقدر این موضوع کارشناسانه یا احساسی است، گفت: من فکر می کنم مجلس و دولت به جای تصمیمات پیش افتاده و سریع برای مقابله با این مسئله، نگاه کلان تری به این موضوع داشته باشند. مثلا مبارزه با موضوعاتی از قبیل فساد اقتصادی و یا فساد اداری را در دستور کار خود قرار دهند و روشی را پیش گیرند که فساد اقتصادی ریشه کن شود.

وزیر اسبق کار افزود: مجلس باید بی بند و باری در حوزه اقتصاد  مثلا موضوع گریز از مالیات را مورد توجه قرار دهد.اتفاق نامیمون حقوق های نجومی باید زمینه ساز بررسی مشکلات اقتصادی  به شکل کلان  شود و شفاف سازی اقتصادی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مجلس باید مسئله دریافتی های نامتعارف را به شکل جامع و کامل پیگیری کند افزود: هم اکنون که این موضوع به شکل طرح یا لایحه در مجلس مطرح است باید در برگیرنده همه موضوعات اقتصادی باشد. پسندیده نیست که حقوق برخی از افراد یک مسئله پنهانی و پوشیده باشد.

کمالی در پایان خاطر نشان کرد: تعلل و تعجیل در تصویب قوانین جامع اصلاح نظام پرداخت حقوقی نشان دهنده ضعف مجلس و دولت، در حل این مسئله است.


منبع : خبرآنلاین

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .