تبیان، دستیار زندگی
برخی رسانه ها از شکایت باشگاه ریزراسپور علیه مهدی طارمی خبر دادند
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خطر وحشتناک بر سر تیم ملی فوتبال ایران

طارمی و آزمون در آستانه محرومیت از سوی فیفا

برخی رسانه ها از شکایت باشگاه ریزراسپور علیه مهدی طارمی خبر داد.

فاتح حسینی - بخش ورزشی تبیان
طارمی و آزمون

به گزارش تبیان، دو روز پس از آنکه مهدی طارمی از همراهی تیم ریزراسپور در سفر تمرینی به اتریش خودداری و به تهران سفر کرد، برخی منابع خبری در واپسین دقایق روز دوشنبه اعلام کردند تیم ریزراسپور قصد دارد از این مهاجم ایرانی شکایت کند.

این رسانه ها اعلام کرده اند این شکایت، محرومیت دو ساله مهدی طارمی از سوی فیفا را به دنبال خواهد داشت.

با این شرایط تیم ملی فوتبال ایران یکی از بهترین مهاجمان فعلی فوتبال ایران را در رقابتهای انتخابی جام جهانی در اختیار نخواهد داشت. پیش از این رسانه های روسی هم از شکایت تیم روبین کازان روسیه علیه سردار آزمون خبر داده بودند و اگر این شکایت در فیفا به نتیجه ختم شود، در آن صورت تیم ملی و کارلوس کی روش دردسر بزرگی در آستانه رقابتهای انتخابی جام جهانی خواهند داشت.

سردار آزمون به دلیل ترک ناگهانی روبین کازان و حضور در تمرینات روستوف با شکایت تیم شهر کازان روبه رو شده است.

واکنش مسوولان باشگاه پرسپولیس

در شرایطی که کارشناسان حقوقی ورزش اعلام کرده اند که تصمیم ناگهانی طارمی برای بازگشت به پرسپولیس تبعات حقوقی برای این بازیکن و تیم پرسپولیس به همراه دارد، مسوولان باشگاه تهرانی مدعی شده اند هیچ خطری طارمی و پرسپولیس را تهدید نمی کند. حتی مصطفی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس که همه کاره این تیم در فصل نقل و انتقالات هم به حساب می آید مدعی شده که طارمی از روز اول لیگ می تواند برای پرسپولیس بازی کند اما شکایت باشگاه ترکیه ای از طارمی نشان می دهد که روزهای پراسترسی در انتظار مهاجم گلزن تیم ملی و پرسپولیس است. او اگر نتواند دلایل منطقی و محکمه پسندی برای کمیته حقوقی فیفا بیاورد، باید منتظر دو سال محرومیتی باشد که می تواند برای یک فوتبالیست جوان همچون طارمی که در اوج آمادگی است، تباه کنند باشد.