تبیان، دستیار زندگی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیر خلاص پرسپولیس به مدعی گمنام


تیم فوتبال پرسپولیس دیروز در جام حذفی به حرکت آهسته خود ادامه داد و توانست تیم پر مقاومت شیرازی و مدعی گمنام جام حذفی را از پیش رو بردارد .

تیم فوتبال مقاومت مرصاد شیراز که در مرحله قبل با یک بازی زیبا و محکم توانسته بود تیم استقلال را از پیش رو بردارد این بار در برابر سرخپوشان مغلوب شد و از گردونه رقابتها کنار رفت .

سرخپوشان با دو برد در لیگ برتر از لحاظ روحی در اوج بودند و بازی را خوب آغاز کردند و توانستند در همان 20 دقیقه اول خیال هواداران خود را راحت کند .

اما بازیکنان شیرازی که مشخص بود در نیمه اول کمی تحت تاثیر ورزشگاه آزادی قرار گرفته اند ، نتوانستند از نیروی جوانی خود به اندازه کافی بهره ببرند و بیشتر این تجربه بازیکنان پرسپولیس بود که این تیم را از تیم شیرازی برتر کرده بود .

گل نخست این بازی را نیکبخت روی پاس ارسالی بادامکی به ثمر رساند؛ او پس از اینکه توپ را کنترل کرد، با ضربه ی روی پا از بیرون محوطه ی جریمه دروازه مقاومت را به زیبایی گشود.

نیمه اول با همان تک گل واحدی نیکبخت به پایان رسید تا هر دو تیم با تغییراتی وارد زمین شوند .مقاومت مرصاد که چیزی برای از دست دادن نداشت تمام توان خود را برای زدن گل تساوی گذاشت اما ضربات آخر آنها با کم دقتی به بیرون می رفت .

تنها نکته ای که شاید تیم پرسپولیس را زیاد آزار داد دوندگی بیش از حد بازیکنان شیرازی بود به طوریکه بسیاری از بازیکنان پرسپولیس پس از اتمام بازی از دوندگی بازیکنان شیرازی خود تعریف و تمجید کردند .

مرصاد در نیمه ی دوم دقایق زیادی از بازی را به میانه میدان و حتی یک سوم دفاعی پرسپولیس کشید اما هرگز کاری از پیش نبرد.

در ادامه کار دنیزلی گلزن خود را از زمین بیرون کشید و شیث را وارد زمین کرد تا بتواند همین نتیجه را تا پایان دیدار حفظ کند . در سوی دیگر مربی شیرازی بازیکنان هجومی تر خود را به میدان فرستاد تا بتواند بازی را به تساوی بکشد اما باز هم تیم مرصاد مغلوب تجربه بازیکنان پرسپولیس شد و احسان خرسندی که قول داده بود گل صعود را بزند ، موفق شددر دقایق پایانی تیر خلاص را به قلب مدعی گمنام جام حذفی

شلیک کند.

در هر حال پرسپولیس سومین برد پیاپی خود را کسب کرد و یک گام خود را به کسب جام حذفی نزدیک تر کرد تا بتواند خاطره تلخ سال گذشته را فراموش کند . هر چند این تیم درصورت پیروزی در مرحله ی بعدی مقابل برق شیراز ، برای رسیدن به فینال بار دیگر سپاهان را پیش روی خود خواهد دید.

پرسپولیس ، استقلال را به دربی دعوت کرد