تبیان، دستیار زندگی
معاونت اطلاع رسانی سایت تبیان به منظور ایجاد بستری مناسب برای افزایش فعالیت اعضای سایت بخش مجزایی را باعنوان مدیریت کاربران ایجاد کرده تا برنامه هایی جذاب و جدیدی را برای اعضاء و کاربران عزیز سایت تبیان تدارک ببیند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوستداران ثبت مطالب بشتابید


معاونت اطلاع رسانی سایت تبیان به منظور ایجاد بستری مناسب برای افزایش فعالیت اعضای سایت بخش مجزایی را باعنوان مدیریت کاربران ایجاد کرده تا برنامه هایی جذاب و جدیدی را برای اعضاء و کاربران عزیز سایت تبیان تدارک ببیند .

در قدم اول این بخش قصد دارد رونق جدیدی به بخش ثبت مطالب روزانه بخشد . بدین منظور مطالب ارسالی از طرف اعضای محترم در بخش ثبت مطالب روزانه را به طور ماهانه بررسی کرده و با در نظر گرفتن امتیازاتی چون جدید و جذاب بودن مطلب ، فعال بودن عضو ثبت کننده ، سنجیدن نظرات و ارزیابی دیگر دوستان و... هر ماه بهترین مطلب را انتخاب می کند و یک ربع سکه جایزه می دهد.

قابل توجه این که کاربر فعال ما، با اسم مستعارDOKI-INKALEJ به عنوان فعال ثبت مطالب و درج مطالبی با محتوا و جذاب برنده این ماه ثبت مطالب روزانه اعضا می باشد که از ایشان درخواست می کنیم برای دریافت جایزه خود در وقت اداری با شماره تلفن 8120000 بخش مسابقات سایت تبیان تماس حاصل نمایند.

مدیریت کاربران از طرفداران پرو پا قرص ثبت مطالب دعوت می کند مطالب خود را هر روز جذابتر از دیروز در این بخش ثبت کنند.

به زودی برنامه های جدید و جذاب در سایر بخش های سایت نظیر چت ، وبلاگ و... نیز معرفی خواهند شد.

برای ثبت مطالباینجا کلیک کنید.