تبیان، دستیار زندگی
در نیمه اول مسابقه پرتغال و فرانسه در فینال یورو 2016، دیمیتری پایت، بازیکن میزبان با حرکتی خشن کریستیانو رونالدو را مصدوم کرد. بلافاصله پس از این اتفاق، تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی اینستاگرام به صفحه شخصی این بازیکن فرانسوی هجوم بردند و با الفاظی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فحش های طرفداران رونالدو به عادل فردوسی پور!

در نیمه اول مسابقه پرتغال و فرانسه در فینال یورو 2016، دیمیتری پایت، بازیکن میزبان با حرکتی خشن کریستیانو رونالدو را مصدوم کرد. بلافاصله پس از این اتفاق، تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی اینستاگرام به صفحه شخصی این بازیکن فرانسوی هجوم بردند و با الفاظی رکیک که به زبان فارسی نوشته بودند، از خجالت این بازیکن درآمدند!

بخش ورزشی تبیان
طرفداران رونالدو، هواداران

جالب اینجاست که صفحه پایت 79 مطلب دارد که برخی از این کاربران ایرانی فقط به پست آخر او اکتفا نکرده اند و پای تمام مطالب سابق او هم به فحاشی پرداختند. تعداد کامنت های آخرین مطلب پایت به مرز 300 هزار رسیده و در چند پست اخیر او هم تا 5 هزار کامنت فارسی منتشر شده است. نکته عجیب اینکه دامنه این الفاظ رکیک به گزارشگر فینال یورو در تلویزیون ایران هم رسید. پس از اینکه عادل فردوسی پور در حین گزارش این بازی به هجوم کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام هافبک فرانسه اشاره کرد، فحاشی ها به سمت او رفت.


منبع : گل