تبیان، دستیار زندگی
نیو دیوید بکام در بازگشت به ترکیب رئال مادرید عامل برتری این تیم شد. به گزارش تبیان فابیو کاپلو سرمربی تیم رئال مادرید که به بهانه عقد قرارداد بکام با رئال مادرید ، 4 هفته ی پیاپی از او در ترکیب تیمش استفاده نکرده بود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت بکام و گلزنی های رونالدینیو


دیوید بکام در بازگشت به ترکیب رئال مادرید عامل برتری این تیم شد.

به گزارش تبیان فابیو کاپلو سرمربی تیم رئال مادرید که به بهانه عقد قرارداد بکام با رئال مادرید ، 4 هفته ی پیاپی از او در ترکیب تیمش استفاده نکرده بود ، پس از دو باخت متوالی ، مجبور شد از تصمیم خود عقب نشینی کند و بکام را در دیدار شنبه شب رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد به میدان فرستاد.

بکام نیز با به ثمر رساندن گل نخست رئال از یک ضربه ی ایستگاهی ، ثابت کرد که نیمکت نشینی اش در این تیم بی دلیل بوده است.

او پس از این بازی که به برتری 2 -1 رئال انجامید ، در گفت و گو به خبرنگاران گل خود را به کاپلو تقدیم کرد!!

در بازیهای آغازین این هفته نیز رئال مادرید پس از چند هفته ناكامی با نتیجه 2 به 1 ازسد میزبانش رئال سوسیداد گذشت

بازگشت بكام به تركیب رئال داغ‌ترین و جذاب‌ترین موضوع برای كنفرانس مطبوعاتی پس از بازی فابیو كاپلو بود. مربی ایتالیایی رئال اظهار داشت: پی بردن به اشتباه خصوصیت خوبی برای آدم‌هاست.پس از این كه او آن قرارداد گرانقیمت را با لس‌آنجلس گالكسی امضا كرد ما دچار تردید شدیم و شك داشتیم كه آیا او می‌تواند همچنان در این شرایط هم به تمرین برای حضور در گالكسی بپردازد و هم نسبت به رئال متعهد باشد؟

سه هفته پیش گفتم او سخت‌ مشغول تمرین است به همین دلیل همه چیز درست شد. او در تمرینات این هفته فوق‌العاده بود. می‌دانستم كه همیشه از حمایت و همراهی هم‌تیمی‌هایش برخوردار است فقط نگران وضعیت او بودم اما او با حضور خود نشان داد یك حرفه‌ای تمام‌عیار است بنابراین می‌تواند به تیم بازگردد.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به شك و تردیدی كه داشتید، بهتر نبود قبل از این كه در مورد نیمكت‌نشین شدن او تصمیم بگیرید كمی صبر می‌كردید؟

گفت : هیچ‌گاه برای پی‌بردن به اشتباه دیر نیست، ما همه می‌دانیم كه اشتباه كردیم اما جبران می‌كنیم. تنها نگرش و سختكوشی خود بكام بود كه من‌را متقاعد كرد. او یك حرفه‌ای به تمام معناست. من پس از بازی با او صحبت كردم، خیلی خوشحال است؛ البته ما هم همین‌طور.

دو گل رونالدینیو برای برتری بارسا

اما رغیب دیرینه ی رئال و صدرنشین کنونی بارسلونا هم با گلهای اعجوبه ی خود همچنان پیشتازی می کند.

روز یكشنبه بارسلونا با هنرنمایی رونالدینیو راسینگ سانتاندر را در نوكمپ شكست داد.

بارسا با 2 گل‌ رونالدینیو حریف را 2 به صفر مغلوب کرد و با گلهای مهاجم برزیلی‌اش گامی دیگر به تكرار قهرمانی در لالیگا نزدیك شد.

همچنین تیم اوساسونا در حالیكه 90 دقیقه از وجود جواد نكونام هافبك ایرانی خود بهره می برد ، با نتیجه 3 – 2 میزبان خود خیمناستیك را از پیش رو برداشت.

در دیگر بازیهای هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال باشگاههای دسته اول اسپانیا ختافه با 3 گل والنسیا را شكست داد ، ویارئال 2 به صفر بازی را به دپورتیوو واگذار كرد ، لوانته 2 – 1 از سد ركرتیوو گذشت ، سلتاویگو 2 - صفر مغلوب اسپانیول شد و مایوركا 2 – 1 بر ساراگوسا غلبه كرد. اتلتیكو مادرید نیز 1 به صفر برابر اتلتیك بیلبائو پیروز شد و بتیس و سویا هم با تساوی بدون گل به كار خود پایان دادند .

چلسی رونالدینیو را شکار کرد

بکام در فیلم رمبو!