تبیان، دستیار زندگی
م ! پاس گلهای یک پرسپولیسی دو آتشه به یک استقلالی دو آتشه! هافبک پاسور تیم الشعب امارات به ایران سفر کرد تا تیم ملی کشورمان را در دیدار دوستانه بلاروس همراهی کند. کاظمیان که در بازی ایران و هامبورگ دچار مصدومیت شده ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جواد کاظمیان : شاید برگشتم !

پاس گلهای یک پرسپولیسی دو آتشه به یک استقلالی دو آتشه!


هافبک پاسور تیم الشعب امارات به ایران سفر کرد تا تیم ملی کشورمان را در دیدار دوستانه بلاروس همراهی کند. کاظمیان که در بازی ایران و هامبورگ دچار مصدومیت شده بود حالا با بهبود مصدومیتش بیش از پیش مدیران الشعب را خوشحال کرده تا با درخشش او با علی سامره در نیم فصل دوم به قهرمانی چشم داشته باشند. چنین به نظر می آید که در بهترین شرایط به تیم ملی ملحق شده است. او قطعاً در بازی با بلاروس یکی از بازیکنان مورد نظر امیر قلعه نویی خواهد بود. بازیکنی که شاید هم پست بودن او با مهدی مهدوی کیا هنوز به او این اجازه را نداده است تا قدرت واقعی اش را نشان دهد.

برای آگاهی از شرایط جواد و الشعب با او به گفتگو نشستیم:


مشکل تو با الشعب چیست؟

- مشکل خاصی با تیم الشعب ندارم. بلکه مشکل من سرمربی این تیم است. او موافق سفر من در شرایط کنونی به ایران نبود. اما من می خواستم هرطور که شده به بازی با بلاروس و ایران برسم و همین مسئله باعث ایجاد مشکل بین ما شد که من پس از گفت و گو با مدیران الشعب و با اصرار بسیار توانستم مجوز حضور درتهران را از مسئولان تیم بگیرم.


علت خاصی داشت؟

- آنها می خواستند هرطور که شده مرا برای بازی تیمشان در امارات نگه دارند. اما من موافق چنین مسئله ای نبودم و دوست داشتم تیم ملی کشورم را در بازی عصر چهارشنبه با بلاروس همراهی کنم.


وضعیت کنونی تیم الشعب چگونه است؟

- این تیم امسال برای نخستین بار است که نیم فصل لیگ امارات را با قهرمانی پشت سر گذاشته است. چرا که تیم الشعب همواره یکی از تیم های میانی جدول لیگ امارات بوده است و حالا پس از کسب این عنوان مهم به هیچ وجه نمی خواهد چنین عوانی را به راحتی از دست بدهد. به همین دلیل هم سختگیری در تیم ما به مراتب بیشتر از تیم های دیگر لیگ امارات است.


زوج کاظمیان و سامره تا چه اندازه در الشعب موفق بوده است؟

- من فکر می کنم که در لیگ امارات و در تیم الشعب زوج من و سامره یکی از زوج های موفق در بین تیم های اماراتی بوده است. اصولاً در این تیم وظیفه من توپ رسانی و پاسوری است و علی سامره هم وظیفه دارد آن توپ ها را به گل تبدیل کند که در این کار هم موفق بوده است.


- نظر تو در خصوص علی سامره چیست؟

علی یکی از دوستان خوب من و از بچه های قابل احترام تیم الشعب است.او با آمادگی خوبی که دارد می تواند به راحتی آقای گل لیگ امارات شود. چرا که شایستگی کسب چنین عنوانی را دارد.


-معجون یک پرسپولیسی و یک استقلالی در الشعب خوب جواب داده است، این طور نیست؟

- باید هم این طور باشد. من و علی با توجه به اینکه با یکدیگر هم تیمی هستیم، اما گاهی جنگ و کری هم با یکدیگر داریم. من به عنوان یک پرسپولیسی دو آتشه مجبورم به یک استقلالی پاس گل بدهم و علی سامره هم به عنوان یک استقلالی دو آتشه مجبور است تا پاس های مرا تبدیل به گل کند.


تا چه زمانی با الشعب قرارداد داری؟

- امسال سال آخر قرارداد من با این تیم اماراتی است.


برای آینده چه تصمیمی داری؟

- شاید دوباره به پرسپولیس برگشتم. شاید هم با یک تیم دیگر اماراتی قرارداد بستم. اما آنچه مسلم است اینکه دیگر درالشعب نخواهم ماند.


پس چرا از پرسپولیس جدا شدی؟

- من پرسپولیس را دوست داشتم و دارم و من هرگز قصد جدایی از پرسپولیس را نداشتم. اما در دوران آری هان شرایطی پیش آمد که مجبور به جدایی از این تیم شدم.


اخبار پرسپولیس را دنبال می کنی؟

- چرا که نه. من خودم را هنوز یک پرسپولیسی دانسته و می دانم. اما متاسفانه برخی از بازی های پرسپولیس با زمان تمرینات ما تداخل پیدا می کند که من هم بلافاصله پس از پایان تمرینات و بازگشت به خانه به خانواده ام در تهران زنگ زده و نتیجه و جریان بازی پرسپولیس را از آنها جویا می شوم.


پرسپولیس لیگ ششم را چطور دیدی؟

- به اعتقاد من. پرسپولیس لیگ ششم به مراتب بهتر از پرسپولیس سال های قبل، فوتبال بازی می کند.


نظر تو در باره بازی تیم ملی با بلاروس چیست؟

- بازی تدارکاتی بسیار خوبی است. چرا که آنها هم تقریباً شبیه ازبکستان فوتبال بازی می کنند و این بازی به نوعی می تواند مرور بازی با این حریف آسیایی باشد. اما در مجموع بهتر است مسئولان تیم ملی از این پس به دنبال حریفان قدرتمندتری باشند تا ما بتوانیم در جام ملت های آسیا عملکرد موفق تری داشته باشیم.

كاظمیان:غیرممکن را ممکن می کنیم

منبع : فاینال شوت

منبع : فاینال شوت