تبیان، دستیار زندگی
حمله کاپیتان استقلال به كارمند هیئت فوتبال فارس محمود فكری، یكی از بازیكنان استقلال، كارمند هیئت فوتبال فارس و مسئول هدایت بازیكنان به رختكن را با لگد مضروب كرد. به گزارش فارس از شیراز، این بازیكن تیم تهرانی در خاتمه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در حاشیه‌های بازی فجر سپاسی و استقلال تهران

حمله کاپیتان استقلال به كارمند هیئت فوتبال فارس


محمود فكری، یكی از بازیكنان استقلال، كارمند هیئت فوتبال فارس و مسئول هدایت بازیكنان به رختكن را با لگد مضروب كرد.

به گزارش فارس از شیراز، این بازیكن تیم تهرانی در خاتمه بازی وقتی از سوی طرفداران استقلال به بی‌تعصبی متهم شد با آنان به درگیری لفظی پرداخت و وقتی مهدی كارگر از وی خواهش كرد به رختكن برود، او را با لگد مضروب كرد.

این اقدام وی، درگیری برخی مسئولان تیم استقلال را در پی داشت كه با دخالت دیگر كاركنان هیئت فوتبال فارس و مأموران پلیس خاتمه یافت.

طرفداران دوتیم كه در دو قسمت مقابل جایگاه مستقر بودند پس از خاتمه بازی و با توجه به كركری‌های حین بازی، با یكدیگر درگیر و به پرتاپ اشیای مختلف به سوی هم مبادرت كردند كه این اقدام با دخالت پلیس و هدایت تماشاگرنماها خاتمه یافت.

صمد مرفاوی، سرمربی استقلال تهران نیز پس از اینكه در دقایق وقت تلف شده تیمش گل خورد، عصبانیت خود را بر سر بطری آب خالی كرد و آن را به یاد زمان بازیگری‌اش شوت كرد كه این حركت با عكس‌العمل تماشاچیان مواجه شد.

استادیوم حافظیه امروز هم پر از تماشاچی شده بود، اما فوتبال دوستان هم به وضعیت نامناسب زمین اعتراض داشتند. چمن حافظیه، سوژه روز خبرنگاران بود، اما هیج یك از مسئولان ورزش و هیئت فوتبال در این مورد اظهار نظر نكردند.

استقلال در خانه هم بی خطر بود