تبیان، دستیار زندگی
وست طارق جبان کاپیتان و مدافع تیم ملی سوریه با عقد قراردادی 6 ماهه به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. به گزارش سایت باشگاه ، در پی درخواست مصطفی دنیزلی مبنی بر جذب یک مدافع جدید باشگاه پرسپولیس بعد از بررسی زمینه های مختلف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاپیتان تیم ملی سوریه هم به پرسپولیس پیوست


طارق جبان کاپیتان و مدافع تیم ملی سوریه با عقد قراردادی 6 ماهه به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش سایت باشگاه ، در پی درخواست مصطفی دنیزلی مبنی بر جذب یک مدافع جدید باشگاه پرسپولیس بعد از بررسی زمینه های مختلف با طارق جبان مدافع و کاپیتان تیم ملی سوریه قرارداد بست . طارق جبان صبح روز پنجشنبه بعد از مذاکره با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای ثبت انتقال قرضی اش به پرسپولیس راهی هیأت فوتبال استان تهران شد وقرارداد 6 ماهه اش را به ثبت رساند . جبان عصر دیروز به ورزشگاه کارگران رفت و برای اولین بار همراه با سایر نفرات تیم به تمرین پرداخت.

جبان طبق قوانین سازمان لیگ بعد از گذشت 21 روز از ثبت قراردادش می تواند تیم پرسپولیس را در بازیهای رسمی همراهی کند . این مدافع سوریه ای که متولد سال 1973 است تا کنون در 80 بازی رسمی و 20 بازی غیر رسمی با تیم ملی کشورش به میدان رفته و12 گل ملی را در کارنامه خود دارد ، جبان که تا سال آینده با تیم الجیش سوریه قرارداد دارد وسابقه بازی کردن در تیم های استوابخارست رومانی و الحجرا کویت را را در کارنامه دارد درطی 17 سال اخیر عضو تیم الجیش سوریه بوده است جبان که قرار است از این پس شماره 4 پرسپولیس را به تن کند در 45 بازی ودر5 سال اخیر کاپیتان تیم ملی کشورش بوده و10 بار نیز مقابل تیم ملی ایران به میدان رفته است او در10 سال اخیر نیز کاپیتان تیم الجیش سوریه بوده و به عنوان لیبرو در سمت چپ و راست خط دفاعی بازی می کند .

پرسپولیس مهاجم سوری گرفت