تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: از کارکنان و مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف دولتی انتظار می رود نسبت به انژاس عملکرد دولت و کارهای انجام شده فعال تر عمل کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی ها در انژاس خدمات ارائه شده به مردم فعال تر باشند

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: از کارکنان و مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف دولتی انتظار می رود نسبت به انژاس عملکرد دولت و کارهای انجام شده فعال تر عمل کنند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

اسماعیل کاظمی

به گزارش روابط عمومی، اسماعیل کاظمی در نشست با مسئولان برخی از روابط عمومی دستگاه های اجرای استان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر با اشاره به ضرورت انژاس عملکرد دولت اظهار داشت: انژاس عملکرد دولت علاوه بر ایجاد رضایتمندی و افزایش اعتماد مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی موجب ایجاد انگیزه در کارکنان دولت خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مردم قدردان خدمات کارکنان دولت به عنوان خدمت گذاران خواهند بود افزود: ضروری است روابط عمومی دستگاه های اجرایی عملکرد دولت را با جزئیات برای مردم تشریح کنند چون انژاس خدمات دولت موجب رضایتمندی میان مردم در خواهد می شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر  با اشاره به اینکه برای تامین رفاه و آسایش و امنیت مردم از بیت المال هزینه می شود بیان داشت: روابط عمومی ها باید کارهای در دست انجام را به نحوی شایسته به مردم انژاس دهند و اجازه ندهند عده ای با سیاه نمایی خدمات نظام و کارهای دولت اسلامی حلاوت کار با اهمیت را تحت الشعاع قرار دهند.
وی اطلاع رسانی دقیق و به موقع را یکی از وظایف روابط عمومی دستگاه های مختلف دولتی دانست و گفت: از کارکنان و مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف دولتی انتظار می رود نسبت به انژاس عملکرد دولت و کارهای انجام شده فعال تر عمل کنند.
کاظمی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از بودجه شهرداری ها و دهیاری ها در قالب اعتبارات عمرانی توسط دولت تامین می شود بیان کرد: ضروری است شهرداری ها و دهیاری ها رضایتمندی مردم از اجرای پروژه های عمران شهری و روستایی را با اشاره به نقش و خدمات دولت منژس کنند.
وی افزود: امروزه عده ای با خروج از مسیر انصاف هر اشکال و ایرادی را که در هر جا بوجود بیاید به دولت نسبت می دهند لذا می طلبد تا روابط عمومی ها کارهای مثبت و موفقیت های دولت را که در واقع موفقیت نظام جمهوری اسلامی است با دقت و به صورت منطقی منژس کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر مردم بوشهر مردم استان را مردمی با ایمان و منصف دانست و گفت: اگر کارها را درست به مردم منژس کنیم یقینا شاهد رضایت و حمایت آنان از دولت خواهیم بود.
به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه ضمن هم فکری حاضران در جلسه برای انژاس کارهای انجام شده و اقدامات دولت بر آمادگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی به منظور انژاس خدمات انجام شده در هفته دولت تاکید شد.