تبیان، دستیار زندگی
کرد ادعای روزنامه ی هامبورگی : اخراج مهدی روزنامه آبندبلات چاپ هامبورگ دیروز نوشت : هاب استیونس سرمربی هلندی و تازه وارد هامبورگ به مهدی مهدوی‌كیا بازیكن ایرانی این تیم اعلام كرده كه در برنامه های آینده او جایی ندارد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدوی‌كیا تکذیب کرد

ادعای روزنامه ی هامبورگی : اخراج مهدی

روزنامه آبندبلات چاپ هامبورگ دیروز نوشت : هاب استیونس سرمربی هلندی و تازه وارد هامبورگ به مهدی مهدوی‌كیا بازیكن ایرانی این تیم اعلام كرده كه در برنامه های آینده او جایی ندارد و می تواند به تیم دیگری بپیوندد و این موضوع را رسما به مهدی هم اعلام کرده است اما

مهدوی كیای 29 ساله كه تا پایان فصل با هامبورگ قرارداد دارد امروز خبر اخراجش از این تیم را تكذیب كرد و گفت: این موضوع به هیچ‌عنوان صحت ندارد و بدون مشكل خاصی تمریناتم را ادامه می‌دهم. حتی پس از آمدن هاب استیونس با او صحبت كردم و اصلا نمی‌دانم این اخبار از كجا سرچشمه می‌گیرد.

او که در بازی برابر آرمینیا بیله‌فلد تنها 23 دقیقه در زمین حضور داشت و در برابر انرگی كوتبوس نیز به میدان نرفت ، گفت : استیونس چند سال در بوندس‌لیگا مربیگری كرده و به خصوصیات و شیوه بازی من آشنایی كامل دارد. او حتی در صحبتی كه با هم داشتیم، از من خواست با قدرت به تمریناتم ادامه دهم تا به زودی در تركیب ثابت هامبورگ قرار بگیرم.فکر کنم این صحبت ها نشان می دهد که سرمربی جدید هامبورگ به من اعتقاد دارد.

وی تاكید كرد: صحبت‌های استیونس با من خلاف این خبری بود كه درج شد، در حالی كه من مشكلی در هامبورگ ندارم. حتی طبق خواسته كادرفنی جدید و هماهنگی با سرمربی تیم‌ملی، برای بازی مقابل بلاروس به ایران نیامدم تا تمریناتم را در آلمان ادامه دهم.

مهدوی‌كیا افزود: طی این چند روز تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ام و از لحاظ بدنی وضعیت خوبی دارم. امیدوارم در بازی با دورتموند از ابتدا در تركیب هامبورگ قرار گرفته و شرایط خوب گذشته را به دست آورم.

وی با اشاره به بازی هامبورگ و دورتموند گفت: در حال حاضر شرایط خوبی نداریم و شكست دادن دورتموند در آ.او.ال آره‌نا می‌تواند هامبورگ را از این وضعیت خارج كند. نیم‌فصل دوم برای ما حساس و تعیین‌كننده است و نباید به سادگی امتیازات را از دست بدهیم.

مهدوی‌كیا درخصوص آینده خود در فوتبال آلمان گفت: تا پایان فصل با هامبورگ قرارداد دارم و در حال حاضر به هیچ‌چیز فكر نمی‌كنم. در پایان فصل شرایط را بررسی كرده و بهترین تصمیم را می‌گیرم.

بدترین لحظات عمر مهدوی‌كیا روی سکوها