تبیان، دستیار زندگی
رسد تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای دیدار دوستانه روز چهارشنبه مقابل بلاروس آماده می کند عصر دیروز در حالی تمرینات خود را در محل کمپ تیم های ملی پیگیری کرد ، که حضور تعدادی از لژیونرها کاملا فضای تمرینات را تحت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش تمرین تیم ملی / کاظمیان به بازی نمی رسد


تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای دیدار دوستانه روز چهارشنبه مقابل بلاروس آماده می کند عصر دیروز در حالی تمرینات خود را در محل کمپ تیم های ملی پیگیری کرد ، که حضور تعدادی از لژیونرها کاملا فضای تمرینات را تحت الشعاع خود قرار داده بود .

آندرانیك تیموریان ، رسول خطیبی و ایمان مبعلی ملی پوشان ایرانی شاغل درباشگاه های خارجی عصر دیروز در تمرینات تیم ملی فوتبال ایران حضوریافتند.

حضوراین 3 لژیونرحال وهوای تازه ای به تمرینات تیم ملی بخشیده بود و جو مثبتی را بر فضای اردو حکمفرما ساخته بود هرچند مصدومیت جواد کاظمیان و محرز شدن غیبت او در دیدار با بلاروس تاحدودی کادر فنی را برای ترکیب جناح راست تیم ملی نگران کرد .

کاظمیان قبل از شروع تمرین مچ پای مصدومش را به پزشک تیم ملی نشان داد که پزشک تیم ملی نیز پس معاینه کاظمیان تاکید کرد او برای درمان پایش حداقل باید سه هفته فیزیوتراپی کند .

تمرین عصر دیروز تیم ملی از ساعت 15 با انجام حرکات کششی و گرم کردن بدنها زیرنظر پرویز کماسی و افشین پیروانی آغاز شد .

ملی پوشان در ابتدای این تمرین كه به مدت یك ساعت و نیم زیر نظر امیرقلعه نویی برگزار شد ، به دویدن دور زمین چمن كمپ تیم های ملی پرداختند ، كار با توپ فوتبال ،تحت فشار ،حركات سرعتی - استقامتی و انجام یك بازی تاكتیكی ازدیگر تمرین های عصر دیروز ملی پوشان بود.

حرکات ترکیبی ، استفاده ازفضای پشت مدافعان ، حرکت از کناره های زمین و سانتر به بیرون و شوت به دروازه از مهمترین بخش های گروه مهاجمان تیم ملی بود و درمقابل مدافعین به کارهای پوششی، دفاع سه به دو، یارگیری نفربه نفر پرداختند .

وحیدطالب لو ، حسن رودباریان و عباس محمدی هم درگوشه ای از زمین به طورجداگانه زیر نظركریم بوستانی مربی دروازه بانان تیم ملی تمرین كردند.

همچنین جواد نكونام و رحمان رضایی نیز صبح امروز وارد تهران شدند و قرار است در تمرین عصر امروز حضور یابند ضمن اینکه از حضور یا عدم حضور عنایتی و كعبی خبری نیست.

نگاهی به کارنامه ی این هفته لژیونرها