تبیان، دستیار زندگی
اگر فرصت مطالعه مطالب بخش سلامت را در این هفته نداشته اید، در اینجا می توانید عناوین این مطالب را ببینید و روی آنها کلیک کنید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آلرژی، کهیر خورشیدی، بی اختیاری ادرار

اگر فرصت مطالعه مطالب بخش سلامت را در این هفته نداشته اید، در اینجا می توانید عناوین این مطالب را ببینید و روی آنها کلیک کنید.

بخش سلامت تبیان
وای فای

8 راه حل موثر برای آلرژی

حتما مشتاق هستید بدانید که چطور می توان علائم آلرژی را کاهش داد، اما باید بگویم برای هر فردی یک راه حل متفاوت وجود دارد. به همین خاطر نیاز به آزمون و خطا برای پیدا کردن علت بروز واکنش آلرژیک و پیدا کردن راه حل آن وجود دارد.

نکات سفر برای کسانی که کولیت روده دارند

سفر کردن با داشتن بیماری کولیت روده می تواند تجربه ای عاجزکننده باشد. هر سفری برنامه ریزی می خواهد، اما سفرکردن با داشتن یک بیماری، نیازمند آمادگی های خاصی است تا مشکلی بوجود نیاید. هیچ کس دوست ندارد صرف این که نمی تواند مدت زیادی از دستشویی دور بماند، در خانه حبس شود، برای همین چند نکته به شما ارائه می دهیم تا به برنامه ریزی سفرتان کمک کند.

علائم سرطان گلو را می شناسید؟

سرطان گلو تا قبل از رسیدن به مراحل پیشرفته هیچ علامتی را نشان نمی دهد، اما گاهی تشخیص زودهنگام باعث می شود درمان موثرتری اعمال شود. اگر شما متوجه هر کدام از علائم زیر در خود شدید و یا اگر سابقه ی مصرف سیگار و مواد الکلی را دارید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

کهیر ناشی از نور آفتاب

افرادی هستند که فکر می کنند نسبت به نور آفتاب آلرژی دارند و دچار علائمی مانند خارش، کهیر و یا سوختگی می شوند. افرادی هم هستند که بیماری خاصی دارند که نسبت به نور آفتاب حساس شان می کند. برخی دیگر هم تحت درمان هایی هستند که در برابر نور آفتاب دچار واکنش های پوستی می شوند.

خطرات وای فای (Wifi) برای سلامتی

برخی از محققان بر این باور هستند که شبکه های وای فای برای سلامتی خطرساز است. سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده است که امواج ناشی از این دستگاه ها، پتانسیل سرطان زایی دارند.

دویدن چطور روی تفکرتان تاثیر می گذارد؟

شاید دیدگاه شما بعد از دویدن مثبت شده و چیزهایی که قبل از دویدن ناراحت تان می کرده، دیگر آن حس ناخوشایند را برای تان ایجاد نکنند. این احساس شما اساس علمی دارد، زیرا تحقیقات نشان می دهد ورزش هوازی مانند دویدن بر تفکر، شفافیت ذهنی و ادراکی و سلامت احساسی شما تاثیر دارد.

نورآفتاب چه تاثیری بر سردرد دارد؟

یک روز آفتابی معمولا گرما و شادی را به همراه دارد، اما اگر مراقبت های لازم را به عمل نیاوریم می تواند باعث سردرد هم بشود.

عادات بدی که باعث بی اختیاری ادرار می شوند

یبوست، مصرف الکل، مصرف زیاد مایعات بعد از عصر به بعد، دویدن های شدید و طولانی مدت و غیره جزو عواملی هستند که زمینه را برای بی اختیاری ادراری بخصوص در افرادی که مستعد هستند فراهم می سازند. بدون شک مشکل بی اختیاری و نشت ادرار یکی از آن دست مشکلاتی است که فرد را به دردسر انداخته و حتی باعث خانه نشینی و افسردگی وی می شود. در این مطلب شما را با عادت های نادرستی که ممکن است منجر به بروز و تشدید این مشکل شوند آشنا کرده و از شما می خواهیم نسبت به ترک آنها اقدام کنید.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.